BRATISLAVA - Na Fashion Days outlet do centra Bratislavy zatiaľ zavítalo viac ako tisíc ľudí. Outlet, ktorý denne dopĺňa a obmieňa svoju ponuku je v OD Dunaj otvorený až do štvrtka. Vo štvrtok bol oficiálne otvorený výnimočný Fashion Days Pop-Up Outlet. Ten do štvrtka 23. júna sľubuje popredné módne značky až s 90 percentnou zľavou.
A svoj sľub dodržiava: „Ostal som milo prekvapený. Toľko drahých a štýlových značiek po kope za tak neuveriteľné ceny som nečakal,“ hovorí vysoký žurnalista Marek. „Veľký výber vecí dokonca aj v mojich predĺžených veľkostiach. Neviem sa dočkať ďalšieho výpredaja,“ pokračuje s úsmevom a potom ešte dodá, že sa určite príde pozrieť každý deň trvania outletu, aby mu nič neuniklo.
Rad na kabínky áno, boj o tovar nie
Fashion Days Pop-Up Outlet bude od soboty prístupný úplne pre každého v OD Dunaj na námestí SNP a svoju jedinečnú ponuku značiek Guess, Ed Hardy, Betty Barclay, Gas, či Valentino spolu s mnohými ďalšími dáva k dispozícií zákazníkom až do štvrtka 23. júna. „Som nadšený z reakcií nakupujúcich, zdá sa, že outlet sa ľuďom páči a napríklad rady pred kabínkami im vôbec nevadia,“ hovorí David Szendzielarz, generálny riaditeľ Fashion Days pre Českú republiku a Slovensko. „Či mi vadí, že tu musím chvíľku čakať?“, pýta sa nechápavo Lenka. „Vôbec nie! Na kabínky čakám aj v bežných obchodoch, ale tu držím v ruke poklady, kabelku Diesel, džínsy Gas a topánky Ed Hardy…,“ vymenováva niektoré z vecí zavesených na svojom priateľovi.
Kabelka je základ
O kabelky je v Pop-Up Outlete veľký záujem. Ako hovorí s vážnou tvárou zákazníčka Martina svojej kamarátke: „Kabelka je základ!“ Tomu zjavne nerozumie muž stojaci pri nej, avšak všetky ostatné ženy prikyvujú. „Nové kabelky!“ zvolá jedna z nich a ostatné už sa rýchlym krokom vydajú k novej škatuli zo skladu. „Ani ich nemusím vešať,“ s úsmevom dodáva hosteska ukazujúca na stenu s kabelkami, kde sa ich ešte stále niekoľko hojdá.
Stále má čo prekvapiť
Nový tovar je takto dopĺňaný niekoľko krát do hodiny, hostesky sa nezastavia a zákazníci priebežne monitorujú okolie, či ešte nevynechali niektorý z vešiakov. Tých je v niekoľko desiatok, a visieť na nich počas módneho týždňa bude takmer 15 000 kusov vychytávok, ktorých ceny zodpovedajú farbe visačky. „Modrá, to je super,“ spokojne podotkne Andrej k štítku na vybranej košeli. Modrá sa rovná cene 15 eur. Ostatné farby znázorňujú ceny od 5 do 40 eur. Pánske oddelenie pokrýva zhruba tretinu predajnej plochy a páni sa tak na ponuku nemôžu sťažovať. Veci si väčšinou neskúšajú, ale trpezlivo čakajú na svoje polovičky, ktoré si každú vec poctivo skúsia aspoň dva krát.
Pre tých, ktorí by mohli maž z nákupu výčitky svedomia voči svojej peňaženke, pripravil Fashion Days súťaž. Po vyplnení svojho mena a e-mailu v letáčiku, bude jeden šťastlivec vyžrebovaný a svoj nákup dostane od klubu grátis. Ak teda máte radi kvalitné oblečenie, teraz máte možnosť vybaviť svoj šatník za bezkonkurenčné ceny.
Na otvorenie sa prišli pozrieť aj známe tváre, napríklad herečky Gabika Škrabáková a Soňa Norisová, modelky Romana Škamlová a Ivanka Kičikoleva, moderátorky Andrea Chabroňová a Jarmila Hargašová, či speváčka Barbora Balúchová.
Barbora Balúchová skúšala šaty o stošesť a nechala sa v nich aj vyfotiť.
Štylistka Zdenka Kánováohodnotila ponuku takto: „Pop-Up Outlet je veľmi zaujímavý projekt, dajú sa tam nájsť skutočne pekné kúsky. Výber je pestrý a stále sa obmieňa, takže si myslím, že je z čoho vyberať. Každý si tam určite nájde to svoje.“ A kto si nevyberie na Fashion Days Pop-Up, určite si vyberie z ponuky nákupného klubu on-line na stránke www.fashiondays.sk
O Fashion Days
Fashion Days je popredný online nákupný klub pôsobiaci v strednej a východnej Európe. Spoločnosť má svoje zastúpenie na Slovensku, v Českej republike, Maďarsku, Rumunsku, Bulharsku a v Slovinsku. V blízkej budúcnosti plánuje vstúpiť tiež na trhy Poľska, Litvy, Lotyšska a Estónska. Spoločnosť Fashion Days bola založená v roku 2009 skupinou švajčiarskych investorov. Prvá česká kampaň sa začala v septembri 2009 a na Slovensku začala spoločnosť pôsobiť v apríli 2010. Koncept módneho klubu je založený na exkluzívnom členstve, ktoré je možné získať len na základe pozvania existujúceho člena alebo klubu samotného. Členovia klubu dostávajú do svojich e-mailových schránok pravidelné informácie o pripravovaných kampaniach. Kampane ponúkajú limitované kolekcie svetoznámych značiek ako sú Calvin Klein, Dolce & Gabbana, Tommy Hilfiger, Victoria´s Secret, Benetton, Esprit, Levi´s, Miss Sixty, Energy, Guess, Lacoste, GAP, Adidas a mnoho ďalších uznávaných módnych značiek, ktoré sú ponúkané s 30 – 70 % zľavou. Od marca roku 2011 ponúka Fashion Days tiež zľavové kupóny na využitie luxusných služieb zahŕňajúcich návštevy vo vyhlásených reštauráciach, pobyty v luxusných hoteloch či využitie procedúr v popredných wellness salónoch, to všetko nielen v Českej a Slovenskej republike, ale aj v zahraničí.