BRATISLAVA - V dnešnej uponáhľanej dobe je zázrak natrafiť na milého, ústretového a snaživého predajcu s lojálnym prístupom. Hneď sa potom lepšie nakupuje a človek sa s radosťou vracia do obchodu, ktorý zamestnáva takýchto predavačov.
To, že nájdeme aj dnes predajcu, ktorý si dokáže priznať chybu, upozorní na ňu a odškodní zákazníka sám od seba bez zavádzania, je ozajstná rarita. Keď sa stretneme s takýmto prístupom v dnešnej dobe, sme mnohokrát vykoľajení a nevieme reagovať. Prečo? No jednoducho to nie je bežná situácia.
Existenciu takýchto čestných ľudí potvrdil aj príspevok na Facebooku, ktorý vychválil obchodníka za jeho úžasný prístup k svojmu zákazníkovi. Išlo konkrétne o rastlinky, ktoré z ospravedlniteľných dôvodov nebolo možné doručiť. "Stala sa nám nepríjemná vec, že sme dali Calatheje do zlého skleníka a pri januárovom poklese teplôt nám väčšina zmrzla," takto zneli ospravedlňujúce slová.
Ako odškodné dostal kupujúci ponuku, ktorá naozaj potvrdzuje, že si dotyčný váži svojich zákazníkov. "Chcel by som sa Vás opýtať, či by ste si ako náhradu mohli vybrať inú rastlinu z našej ponuky." Rastlinka pôvodne stála 2,26 eur a pani dostala možnosť výberu do 5 až 6 eur. Na tento príspevok reagovalo mnoho ľudí. Samozrejme, že reakcie boli kladné a ľudia boli nadšení z postoja predajcu.