Jedinečná vzdelávacia iniciatíva sa zameriava na vedúcich predajní. Spoločnosť Lidl Slovenská republika odštartovala unikátnu vzdelávaciu a kvalifikačnú iniciatívu. Cieľom obchodného reťazca je rozvíjať vedúcich všetkých svojich 123 predajní a vybaviť ich komplexnými kompetenciami v oblasti manažmentu a vedenia ľudí. Za týmto účelom pripravil Lidl pre svojich vedúcich zamestnancov rozsiahly rozvojový program. Táto vzdelávacia iniciatíva je ďalším z dôležitých míľnikov v rámci rozvoja spoločnosti.
Nároky ktorým sú denne v predajniach vystavení zamestnanci spoločnosti Lidl, sa v priebehu ostatných rokov výrazne zvýšili. Dôvodom je neustále rastúci počet zákazníkov a ich návštev v predajniach, rozširujúci sa sortiment a komplexnejšia a časovo náročnejšia každodenná práca. V dôsledku toho čelí personál jednotlivých predajní stále novým výzvam. Spoločnosť Lidl Slovenská republika sa preto rozhodla investovať do budúcnosti svojich zamestnancov. Výsledkom je dlhodobý komplexný rozvojový program určený pre vedúcich predajní.
Cieľom tejto unikátnej vzdelávacej a kvalifikačnej iniciatívy je rozvíjať všetkých vedúcich pracovníkov v predajniach. Rozsiahle školenia majú vybaviť vedúcich pracovníkov novými kompetenciami nielen po odbornej stránke, ale aj v oblasti manažmentu a vedenia ľudí. Vedenie spoločnosti Lidl sa rozhodlo nanovo definovať pozíciu vedúceho predajne. V budúcnosti bude platiť formula „menej operatívnej každodennej činnosti a namiesto toho viac času pre manažérsky prístup vo vzťahu k svojmu tímu a zákazníkom“.
„Prostredníctvom tejto vzdelávacej iniciatívy chceme pripraviť našich vedúcich predajní na lepšie zvládanie narastajúcich výziev, ktoré prináša dynamicky sa rozvíjajúce odvetvie maloobchodného predaja. Zároveň od tohto programu očakávame vystuženie už aj tak pevných základov pre ďalší vývoj,“ uviedol Vladimír Tomko, konateľ spoločnosti Lidl zodpovedný za administratívu a HR.
-Reklamná správa-