LONDÝN - Aj vám sa zdá, že ak na nás nečíha z každej strany nejaké nešťastie, tak potom je to sex? No ruku na srdce, ide o rozhodne krajšiu stránku života. Určite je príjemný pohľad na pekné telá mužov a žien, ktorí sem-tam odhaľujú niečo viac, alebo skrývajú len to, čo treba. Ponúkame vám výber fotografií, ktoré vás presvedčia, že krásne telá nafotené profesionálmi nevyzerajú vôbec vulgárne, skôr naopak. Sexuálne motívy radi využívajú tvorcovia reklám, aby pritiahli potenciálneho zákazníka a motivovali ho produkt kúpiť. Posúďte sami, či aj vás niektorý z obrázkov oslovil a či by ste sa pre prezentovaný produkt rozhodli aj vďaka reklame.
Vymyslieť nový produkt nie je pre výrobcov vôbec jednoduché. Častokrát sú za novými nápadmi a za ich následným zrealizovaním hodiny a hodiny práce. Potom však nasleduje ešte dôležitejšia úloha, a to nový výrobok predať. A nastupujú reklamní „mágovia“, ktorí sa v originálnosti predbiehajú. Jednoduchú úlohu určite nemajú, pretože naozaj sa môže zdať, že všetko tu už bolo. A niečo predsa len nie, alebo lepšie povedané, stavia na niečo, čo pozornosť pritiahne zaručene. Krásne, opálené, ale predovšetkým obnažené sexi telá mužov a žien.
Čo poviete, kúpili by ste si voňavku, ktorú má krásna modelka hlboko vo svojom lone alebo medzi sexi prsiami? Alebo radšej tenisky, ktoré prezentuje krásne vyšportovaný mladý muž? Či by ste si radšej dali pohár vínka, do ktorého hrozno oberali naháči?
V každom prípade použiť tzv. „šok faktor“ v reklame je šikovný marketingový ťah. Firmám a ich produktom totiž výrobky inzerované kontroverzným spôsobom zaručujú nebývalý úspech. Veď, posúďte sami.