BRATISLAVA - Strana Most-Híd minula na volebnú kampaň 1 144 588, 20 eura. Najviac z tejto sumy zhltli volebné bilbordy, bannery, plagáty a letáky, ktoré stranu stáli 424 022,73 eura.
Na propagáciu činnosti strany a jej programu vyčlenili 388 493,09 eura. Reklama a inzercia v periodickej tlači vyšla stranu na 317 223,28 eur. Na predvolebné prieskumy strana Most-Híd minula 14 849,10 eura. Na vysielanie politickej reklamy nedali ani cent.
Strana vykázala dary vo výške 390 tisíc eur. Po 10 tisíc eur prispeli viacerí poslanci, najvyšší dar strane poskytla koncom novembra minulého roka Ingrid Šillová. Strana podľa záverečnej správy o nákladoch na voľby do NR SR úver nečerpala.
Stranu maďarskej koalície (SMK) stála kampaň 543 312,19 eura. Na propagáciu činnosti strany a jej programu dali 228 596,44 eura, bilbordy a volebné plagáty ju stáli 161 592,84 eura. Na inzerciu a reklamu v periodickej tlači SMK vynaložila 58 157,65 eura a vysielanie politickej reklamy 90 631,58 eura. Predvolebné prieskumy stranu nestáli nič. Na kampaň si strana vzala úver z OTP banky vo výške pol milióna eur, 40 tisíc dostali darom.