BRATISLAVA - Kampaň pred marcovými parlamentnými voľbami vyšla OĽaNO na viac než 546-tisíc eur.
Na reklamu v tlači minulo hnutie Igora Matoviča podľa záverečnej správy o financovaní kampane 102-tisíc eur, na prieskumy dalo 6 600 eur, na vysielanie v elektronických médiách 5 388 eur, cestovné kandidátov vyšlo na takmer 12-tisíc eur a plagáty na 643 eur. Najväčšiu časť výdavkov, vyše 420-tisíc eur, vykázali matovičovci v kolónke "ostatné".
Na kampaň si hnutie požičalo 290-tisíc eur. Až 220-tisíc eur hnutiu bezúročne požičala Matovičova manželka Pavlína, 70-tisíc eur v podobe bezúročnej pôžičky poskytol aj sám Matovič.
Vo voľbách kandidáti OĽaNO napokon získali 8,55 percenta hlasov a hnutie sa stalo tretím najsilnejším politickým subjektom. Hnutiu dalo hlas 218 537 občanov, čo znamená, že na jeden hlas vynaložili 2,5 eura.