Digitálna 365.bank vchádza aj do fyzického sveta, v priebehu júla prevezme kamenné pobočky okrem pôšt od materskej Poštovej banky. Tá bude mať svoje obchodné miesta na poštách, chce posilniť orientáciu na regióny.
365.bank otvorí kamenné pobočky, ktoré v priebehu júla preberie od Poštovej banky pod svoju značku. Banky spája príslušnosť k rovnakej bankovej skupine a fungujú pod jednou bankovou licenciou. V priebehu leta prichádzajú s riešeniami, ktorými chcú vyhovieť požiadavkám klientov a naplno tak využiť svoj potenciál. Poštová banka bude klientom naďalej k dispozícii na poštách. Na obsluhu svojich doterajších produktov pritom existujúci klienti budú môcť využívať aj pobočky 365-ky.
Vďaka pošte stále najdostupnejšia
Celosvetovo obľúbený koncept banky na pošte sa osvedčil aj na Slovensku. Poštovú banku takto doposiaľ vníma väčšina klientov. Jej služby môžu využívať na viac ako 1 500 obchodných miestach Slovenskej pošty, vďaka čomu je stále najdostupnejšou bankou na Slovensku. V koncepte, ktorý prináša aj prehľadnosť a jednoduchosť ponuky, banka pokračuje. Pre doterajších klientov Poštovej banky sa nič nemení a jej služby môžu využívať tak ako doteraz. Nové produkty si založia na obchodných miestach Slovenskej pošty, pre obsluhu existujúcich produktov môžu navštíviť aj pobočky 365.bank. Aj Poštová banka pritom vidí príležitosti v online bankovníctve. Od júla preto plánuje spustiť online pôžičku, o ktorú si budú môcť klienti požiadať cez svoj internetbanking.
365.bank vchádza do fyzického sveta s novými produktmi
Vďaka prevzatiu pobočiek Poštovej banky pod značku 365.bank sa Trišesťpäťka stane plnoformátovou bankou a predstaví svoj pohľad na fyzické bankovníctvo. Klienti budú môcť okrem klasických pobočkových transakcií využiť aj nové produkty ako hypotéku, dlhodobé sporenie na vzdelanie či úver až do výšky 30-tis. eur s možnosťou refinancovania alebo termínovaný vklad. Prepojenie s digitálnym svetom sa odrazí aj na nových digitálnych prvkoch (digitálne podpisovanie zmlúv) v rámci obchodných miest, ale aj na neformálnom prístupe ku klientovi, ktorý je pre Trišesťpäťku typický. Popri fyzickom kanáli bude rozvíjať aj digitálny na základe princípu „mobile first“. Klientom tak prinesie aj online produkty, ktoré bude naďalej koncipovať primárne pre prostredie svojej mobilnej aplikácie.
- reklamná správa -