BRATISLAVA - Po úspešnom vstupe do segmentu predaja online vstupeniek rozširuje Zoznam.sk svoju službu Predpredaj.sk aj do kamenných prevádzok. Prináša tak novú doplnkovú funkcionalitu, ktorá slúži na zvýšenie komfortu pre používateľov. Ide o spoluprácu v rámci skupiny Slovak Telekom.
Každý zákazník má pri online zakúpení vstupenky možnosť zvoliť si vyzdvihnutie aj v predajni Telekomu. V pilotnej fáze je táto služba dostupná v obchodnom centre Aupark v Bratislave, no v blízkej budúcnosti je plánované rozšírenie aj do ďalších podobných prevádzok. Rozvoj služby bude postupný.
V predajni Telekomu využíva Predpredaj.sk vyvolávací systém na poradové číslo, v ktorom si zákazník môže vybrať prioritné vyzdvihnutie vopred zakúpenej vstupenky. Ak si zákazník zvolí pri kúpe vstupenky vyzdvihnutie v predajni operátora, získa 6-miestny alfanumerický kód, na základe ktorého mu predajca Telekomu odovzdá vstupenku na podujatie v klasickej papierovej forme. Systém je zabezpečený, každý vygenerovaný kód je unikátny a využiteľný iba jedenkrát.
Po tom, ako sa Predpredaj.sk za pomerne krátky čas zaradil medzi lídrov v predaji online vstupeniek, posilňuje svoju pozíciu aj v segmente „offline“ služieb. „Organizátorom podujatí vieme ponúknuť komplexné služby s maximálnym komfortom - pohodlný online predaj, silnú mediálnu podporu podujatí v rámci portfólia Zoznam.sk a aktuálne už aj priestor v rámci kamenných prevádzok,“ hovorí Martin Mác, managing director Zoznam.sk.
Váš Zoznam.sk
-Reklamná správa-