DENVER/BRATISLAVA – To snáď nemyslia vážne! Len pár hodín po šialenom masakri v Denveri počas premiéri nového filmu o Batmanovi spravodajský portál denverpost.com predviedol totálnu bezohľadnosť. Pri článku o streľbe v kine, pri ktorej doposiaľ zahynulo 12 ľudí a päťdesiatku zranili výstrely šialenca, umiestnili reklamu na zajtrajšiu streleckú akciu len 15 kilometrov od miesta nočnej tragédie.
Amerika dopláca na prílišnú slobodu, prístup k zbraniam v USA má takmer každý. Po tom, čo Američan James Holmes (24), ktorý mal doposiaľ čistý výpis z registra trestov, spustil streľbu z brokovnice uprostred sály, v ktorej bolo aj množstvo detí a tínedžerov, sa denverský spravodajský portál vyznamenal. Nad článkom o dráme počas premiéri nového Batmana upozorňuje na blížiace sa každoročné strelecké podujatie.
Reklama láka potenciálnych návštevníkov na „atraktívny“ program spojený s profesionálnym výkladom o brokovniciach, možnosťou zbraň vyhrať, otestovať nové modely či dokonca si jeden z modelov zakúpiť so zľavou 70 dolárov. Vstupne vychádza na 10 dolárov.