KODAŇ - Zisk dánskeho pivovaru Carlsberg v hlavnom predmete podnikania poklesol v roku 2004 o 3 % kvôli problémom so švédskou divíziou spoločnosti a vyššími marketingovými nákladmi na posilnenie značky.
Hospodársky výsledok pred započítaním úrokov, daní a amortizácie aktív (EBITA) klesol na 3,4 mld. dánskych korún (DKK), čo bolo v súlade s odhadmi analytikov.
Čisté tržby sa zvýšili o 4 % na 36 mld. DKK, čo nesplnilo očakávania trhu na úrovni 36,5 mld. DKK.
Podľa spoločnosti sa tržby z predaja piva Carlsberg zvýšili približne o 6 % najmä vďaka nárastu predaja v Rusku a Poľsku. Pre rok 2005 očakáva Carlsberg rast čistého zisku približne o 15 %, ktorý bol vlani na úrovni 1,4 mld. DKK.
Podľa spoločnosti sa tržby z predaja piva Carlsberg zvýšili približne o 6 % najmä vďaka nárastu predaja v Rusku a Poľsku. Pre rok 2005 očakáva Carlsberg rast čistého zisku približne o 15 %, ktorý bol vlani na úrovni 1,4 mld. DKK.