BRATISLAVA - Včerajší program 15. ročníka konferencie Slovak Retail Summit 2011 o obchode a marketingu opäť odštartovalo diskusné fórum medzi najvyššími predstaviteľmi štátnej správy, dodávateľmi a obchodníkmi. Jeho témou bola otázka budovania vzťahov všetkých subjektov trhu s ohľadom na zmeny, ktoré prinieslo obdobie ekonomickej stagnácie.
Ministerstvo hospodárstva SR považuje spoločnú komunikáciu prvovýrobcov, spracovateľov a obchodníkov za efektívnejší spôsob riešenia problémov a zlepšovania podnikateľského prostredia ako je regulácia podnikateľského prostredia formou reštrikčných právnych noriem, akou bol napr. zákon č. 140/2010 Z .z. o neprimeraných podmienkach v obchodných vzťahoch medzi odberateľom a dodávateľom tovaru, ktorým sú potraviny, ktorý nepriniesol žiaden efekt.
Budúcnosť v obchode je však potrebné naštartovať už teraz, vývojom produktov alebo inováciami, sledovaním trendov a včasnou reakciou na nové príležitosti. O nich sa bude rozprávať v prednáškach dnešného programového bloku podujatia.
Obchod oceňoval najlepších !
V rámci spoločenského večera konferencie Slovak Retail Summit 2011 Zväz obchodu a cestovného ruchu SR odovzdával najvyššie ocenenia za prínos k rozvoju obchodu.
Ocenení Merkúrovým rádom za rok 2010:
Ekonomická univerzita v Bratislave - 70. výročie založenia univerzity
Július Kvas, predseda COOP Jednoty Krupina, spotrebné družstvo
Jaroslav Szczypka, generálny riaditeľ, Billa ČR a SR