Výkonným riaditeľom TV JOJ sa s účinnosťou od 1. mája 2006 stal Matej Ribanský. Jeho úlohou bude koordinovať prácu členov manažmentu televízie a spoluprácu medzi TV JOJ a výhradným predajcom jej reklamného času spoločnosťou Mag Media.
„Rapídny nárast vlastnej tvorby a predaného reklamného času spolu s prípravami televízie na najbližšiu televíznu sezónu si vyžadujú zefektívnenie výkonov televízie. Skúsenosti pána Ribanského priam predurčujú na jeho novú pracovnú pozíciu,“ povedal dnes generálny riaditeľ TV JOJ Milan Kňažko.
Televízia JOJ medziročne zaznamenala viac ako sedemnásobný nárast vlastnej tvorby a viac ako dvojnásobný rast príjmov z predaja jej reklamného času. „Televíziu JOJ vnímam ako veľkého hráča na mediálnom trhu s obrovskou perspektívou ďalšieho rastu. Jej viac ako tridsať percentný medziročný nárast trhového podielu hovorí za všetko,“ skonštatoval Matej Ribanský.
Mgr. Matej Ribanský (38) je absolventom Prírodovedeckej fakulty Univerzity Komenského. Po skúsenostiach z riadiacich funkcií v reklamných agentúrach J&L, Mark BBDO, Ogilvy&Mather a Soria&Grey bol viac ako šesť rokov obchodným riaditeľom televízie Markíza.
Televízia JOJ medziročne zaznamenala viac ako sedemnásobný nárast vlastnej tvorby a viac ako dvojnásobný rast príjmov z predaja jej reklamného času. „Televíziu JOJ vnímam ako veľkého hráča na mediálnom trhu s obrovskou perspektívou ďalšieho rastu. Jej viac ako tridsať percentný medziročný nárast trhového podielu hovorí za všetko,“ skonštatoval Matej Ribanský.
Mgr. Matej Ribanský (38) je absolventom Prírodovedeckej fakulty Univerzity Komenského. Po skúsenostiach z riadiacich funkcií v reklamných agentúrach J&L, Mark BBDO, Ogilvy&Mather a Soria&Grey bol viac ako šesť rokov obchodným riaditeľom televízie Markíza.