NORA EPHRONOVÁ (réžia, scenár, námet, producentka) stojí za niekoľkými nezabudnuteľnými romantickými komédiami, vrátane snímky Samotár v Seattli, na ktorom sa podieľala ako režisérka a spoluscenaristka. Film, v ktorého hlavných rolách sa predstavili Tom Hanks a Meg Ryan, jej vyniesol nomináciu na Oscara v kategórii najlepší pôvodný scenár a po celom svete zarobil vyše 250 miliónov dolárov. Podľa scenárov, ktoré sama napísala alebo sa na nich podieľala, ďalej zrežírovala filmy To je môj život, Blázni a poloblázni, Michael, Šťastné čísla a Láska cez internet. Pred začiatkom svojej režisérskej kariéry patrila k popredným hollywoodským scenaristkám – za svoje scenáre k snímkam Keď Harry stretol Sally a Silkwoodová (napísala spolu s Alicou Arlenovou) bola nominovaná na Oscara. Medzi jej ďalšie scenaristické počiny patrí Horkosť (ktorý napísala podľa vlastného knižného bestselleru), Cookie (s Alicou Arlenovou), Moje modré nebo a Zaveste, prosím (so svojou sestrou Deliou Ephronovou). Scenaristike sa začala venovať po rokoch žurnalistickej práce, kedy pôsobila ako reportérka novín New York Post a potom ako autorka v časopisoch Esquire, New Ypork Times Magazine a New Yrk Magazine. Zo zbierok jej článkov Crazy Salad a Scribble, Scribble sa stali bestsellery.
DELIA EPHRONOVÁ (námet a scenár) sa nedávno podieľala na scenároch k filmom The Sisterhood of the Traveling Pants a Zaveste, prosím, ktorý je adaptáciou jej vlastného románu Hanging Up z roku 1995. Jej druhá kniha Big City Eyes vyšla v roku 2000 a nadchádzajúci román Franny in Your Face sa dostane na pulty v roku 2006. Spolu so svojou sestrou Norou napísala scenáre k filmom Láska cez internet, Michael, Blázni a poloblázni, na ktorých sa podieľala aj ako vedúca výroby. Pri Noriných ďalších dvoch filmoch zastala rolu koproducentky (Samotár v Seattli) a spoluscenaristky (To je môj život). Delia je autorkou knižných bestsellerov How to Eat Like A Child, a Teenage Romance. Na konte má aj detské knižky My Life (and Nobody Else´s) a The Girl Who Changed the World, a publikácie Funny Sauce a Do I Have to Say Hello? Jej články sa objavili v The New York Times Book Review, The New York Times Magazine, New York Magazine a Vogue.
JOHN LINDLEY (kamera) spolupracoval s Norou Ephornovou na jej troch posledných filmoch – Láska cez internet, Michael a Šťastné čísla. Medzi ďalšie filmy, na ktorých pracoval, patria Najhoršie obavy, Jadro, Pleasantville: Mestečko zázrakov, Hlava rodiny, Špehúni, Had a dúha a Ihrisko snov. Ako kameraman sa podieľal aj na piatich filmoch Josepha Rubena – Vlak plný peňazí, Dobrý synček, Noci s nepriateľom, True Believer a The Stepfather.Okrem toho nasnímal seriál Nurse a televízne snímky Gentleman Bandit, An Invasion of Privacy, Badge of the Assassin, Rockabye, L.B.J.: The Early Years a Poor Little Rich Girl. Na konte má aj dve epizódy z úspešného dokumentárneho seriálu Petera Davisa Middletown Revisited a množstvo rockových videoklipov vrátane Road To Nowhere od Talking Heads.
NEIL SPISAK (hlavný výtvarník) sa v poslednom čase podieľal na dvojici filmových trhákov Spider-Man a Spider-Man 2 režiséra Sama Raimiho, s ktorým v minulosti spolupracoval aj na filmoch Príliš dokonalý zločin a Hra snov. Do jeho portfolia patria tiež snímky Tvárou v tvár, Neľútostný súboj, Škandálne odhalenie, Môj život, Benny a Joon, Psychopat zo San Francisca a The Trip to Bountiful.
DELIA EPHRONOVÁ (námet a scenár) sa nedávno podieľala na scenároch k filmom The Sisterhood of the Traveling Pants a Zaveste, prosím, ktorý je adaptáciou jej vlastného románu Hanging Up z roku 1995. Jej druhá kniha Big City Eyes vyšla v roku 2000 a nadchádzajúci román Franny in Your Face sa dostane na pulty v roku 2006. Spolu so svojou sestrou Norou napísala scenáre k filmom Láska cez internet, Michael, Blázni a poloblázni, na ktorých sa podieľala aj ako vedúca výroby. Pri Noriných ďalších dvoch filmoch zastala rolu koproducentky (Samotár v Seattli) a spoluscenaristky (To je môj život). Delia je autorkou knižných bestsellerov How to Eat Like A Child, a Teenage Romance. Na konte má aj detské knižky My Life (and Nobody Else´s) a The Girl Who Changed the World, a publikácie Funny Sauce a Do I Have to Say Hello? Jej články sa objavili v The New York Times Book Review, The New York Times Magazine, New York Magazine a Vogue.
JOHN LINDLEY (kamera) spolupracoval s Norou Ephornovou na jej troch posledných filmoch – Láska cez internet, Michael a Šťastné čísla. Medzi ďalšie filmy, na ktorých pracoval, patria Najhoršie obavy, Jadro, Pleasantville: Mestečko zázrakov, Hlava rodiny, Špehúni, Had a dúha a Ihrisko snov. Ako kameraman sa podieľal aj na piatich filmoch Josepha Rubena – Vlak plný peňazí, Dobrý synček, Noci s nepriateľom, True Believer a The Stepfather.Okrem toho nasnímal seriál Nurse a televízne snímky Gentleman Bandit, An Invasion of Privacy, Badge of the Assassin, Rockabye, L.B.J.: The Early Years a Poor Little Rich Girl. Na konte má aj dve epizódy z úspešného dokumentárneho seriálu Petera Davisa Middletown Revisited a množstvo rockových videoklipov vrátane Road To Nowhere od Talking Heads.
NEIL SPISAK (hlavný výtvarník) sa v poslednom čase podieľal na dvojici filmových trhákov Spider-Man a Spider-Man 2 režiséra Sama Raimiho, s ktorým v minulosti spolupracoval aj na filmoch Príliš dokonalý zločin a Hra snov. Do jeho portfolia patria tiež snímky Tvárou v tvár, Neľútostný súboj, Škandálne odhalenie, Môj život, Benny a Joon, Psychopat zo San Francisca a The Trip to Bountiful.