Dnes sa začalo hlasovať o najobľúbenejších interpretov slovenskej populárnej hudby SLÁVIK 2006 – voľby, ktoré ne(s)klamú!
Anketa SLÁVIK 2006 sa vyhlasuje v troch hlavných kategóriách: spevák, speváčka a skupina. Okrem toho budú dekorovaní aj Skokan roka, Objav roka a Rádioslávik pre najvysielanejšieho domáceho interpreta. Svoje minuloročné prvenstvo v hlavných kategóriách budú obhajovať Miro Žbirka, Zuzana Smatanová a Elán. Súčasťou ankety je aj hlasovanie o „Slameného slávika“, ktorý je definovaný ako najväčšie sklamanie roka v absolútnom počte hlasov. Aj v tomto ročníku vyhlásil denník Nový Čas anketu o Hit roka 2006, zároveň budú jeho čitatelia hlasovať aj o „Metle roka“, ktorú pridelia najhoršie oblečenej domácej hviezde. Hlasovanie prebieha on-line na webovej stránke www.bleskovky.sk. Vyžrebovaný účastník hlasovania získa od garanta súťaže, denníka Nový Čas, finančnú prémiu vo výške 50 000,- Sk.
Prvá etapa ankety, mediálna kampaň spojená s uverejnením hlasovacích kupónov, prebieha od 10. októbra do 10. novembra 2006. V uvedenom období bude hlasovací kupón uverejnený v denníku Nový Čas, týždenníkoch Markíza, Život, Eurotelevízia, Slovenka a v mesačníku IN. Tohtoročnou novinkou je internetové hlasovanie na webstranke www.forza.sk. Aj v tomto ročníku prebieha paralelne SMS hlasovanie, ktoré jednak výrazne zvyšuje počet hlasov a jednak oslovuje ďalšiu skupinu respondentov, čím sa zvyšuje reprezentatívnosť výsledkov ankety.
Rátanie hlasov z hlasovacích kupónov a ich následné zrátanie s SMS hlasmi realizuje špecializovaná počítačová firma pod dohľadom notára. Ten overí správnosť výsledkov a v zapečatenej obálke ich odovzdá štatutárnemu zástupcovi organizátorov. V záujme udržania napätia a autentických reakcií všetkých zainteresovaných budú výsledky v hlavných kategóriách aj v tomto roku zverejnené počas slávnostného galaprogramu v priamom prenose TV Markíza v sobotu 2. decembra 2006 o 20.00 hod. Vtedy sa verejnosť dozvie aj mená oboch výhercov finančnej prémie vo výške 150 000,- Sk, ktorí budú vyžrebovaní jednak spomedzi kupónov a jednak spomedzi sms hlasov.
Anketu Slávik 2006 organizuje Produkčný dom FORZA v spolupráci s agentúrou OKLAMČÁK Production a TV MARKÍZA.
Hlasujte o Hit roka 2006 a Metlu roka 2006 a vyhrajte 50.000 Sk!
Prvá etapa ankety, mediálna kampaň spojená s uverejnením hlasovacích kupónov, prebieha od 10. októbra do 10. novembra 2006. V uvedenom období bude hlasovací kupón uverejnený v denníku Nový Čas, týždenníkoch Markíza, Život, Eurotelevízia, Slovenka a v mesačníku IN. Tohtoročnou novinkou je internetové hlasovanie na webstranke www.forza.sk. Aj v tomto ročníku prebieha paralelne SMS hlasovanie, ktoré jednak výrazne zvyšuje počet hlasov a jednak oslovuje ďalšiu skupinu respondentov, čím sa zvyšuje reprezentatívnosť výsledkov ankety.
Rátanie hlasov z hlasovacích kupónov a ich následné zrátanie s SMS hlasmi realizuje špecializovaná počítačová firma pod dohľadom notára. Ten overí správnosť výsledkov a v zapečatenej obálke ich odovzdá štatutárnemu zástupcovi organizátorov. V záujme udržania napätia a autentických reakcií všetkých zainteresovaných budú výsledky v hlavných kategóriách aj v tomto roku zverejnené počas slávnostného galaprogramu v priamom prenose TV Markíza v sobotu 2. decembra 2006 o 20.00 hod. Vtedy sa verejnosť dozvie aj mená oboch výhercov finančnej prémie vo výške 150 000,- Sk, ktorí budú vyžrebovaní jednak spomedzi kupónov a jednak spomedzi sms hlasov.
Anketu Slávik 2006 organizuje Produkčný dom FORZA v spolupráci s agentúrou OKLAMČÁK Production a TV MARKÍZA.
Hlasujte o Hit roka 2006 a Metlu roka 2006 a vyhrajte 50.000 Sk!