BRATISLAVA - V slovinskej Portoroži sa 2. októbra začal reklamný festival Golden Drum . Do súťaže bolo prihlásených 2438 prác zo štyridsiatich krajín sveta. Slovenské agentúry poslali spolu 107 prác. V kategórii reklamných kampaní sa na shortlist dostalo tridsaťpäť prác, do užšieho výberu v kategórii Media Awards postúpilo 32 nominácií.
Ako uviedol mesačník Strategie - časopis o marketingovej komunikácii - včera večer, 4. októbra, sa na festivale odovzdávali prvé ocenenia. O tých najlepších rozhodli poroty – Media Awards – reklamných kampaní, internetových stránok a art directons. Slovensko získalo z piatich shortlistov v spomínaných štyroch kategóriách len jednu cenu! Zlaté hodinky prevzal Juraj Vaculík, riaditeľ agentúry VACULIK ADVERTISING, za jednu z posledných kampaní – pre ZOZNAM.SK, ktorú máme všetci ešte živú v pamäti. Ak nie, môžete si ju oživiť na tejto stránke. Ide o prvú tak rozsiahlu imidžovú kampaň internetového média na Slovensku, ktorá vyvolala množstvo reakcií. Zoznam.sk, najnavštevovanejší internetový portál na slovenskom internete sa tak stáva predmetom jednej z najúspešnejších kampaní roku 2005 aj v svetovom meradle.
Kampaň uzrela svetlo sveta v marci 2005. Kedže Zoznam.sk je vstupnou bránou nielen k bežným dennodenne potrebným informáciam, ale prakticky ku všetkému, čo ľuďom vŕta v hlave, motívy kampane odrážali pestrosť tém, na ktoré ľudia hľadajú cez Zoznam.sk odpoveď. V kampani sa najrozmanitejší ľudia zaujímajú napríklad o perpetuum mobile, o Boha, o UFO aj o Elvisa Presley. Sériu televíznych spotov v réžii medzinárodne oceňovaného českého režiséra Jakuba Koháka doplnilo široké spektrum ďalších nadlinkových a podlinkových nosičov.