Vlastnú kolekciu spodného prádla má aj speváčka Kylie Minogue
LONDÝN – Pred sto rokmi prestali prsia mnohých žien voľne visieť. V roku 1907 totiž prvýkrát písal módny magazín Vogue o novom doplnku dámskeho šatníka so spodným prádlom. Podprsenka odvtedy prekonala veľa revolučných zmien, od plochých kusov látky z 20. rokov až po špicaté z 50. či kužeľovité z 80., ktorými sa preslávila Madonna.
„Podprsenka je dnes základnou časťou šatníka každej ženy. Bez nej by sme boli stratené. Podprsenky už sto rokov naše prsia zväčšujú, zmenšujú, robia ich viac sexy či športovejšími,“ tvrdí stylistka Lisa Cimminová.
Podprsenky sú dnes veľký biznis. Medzi najslávnejšie značky patria Wonderbra či Victoria´s Secret. Svoje značky majú aj niektoré celebrity, medzi nimi napr. Kylie Minogue, Victoria Beckham či Jennifer Lopez.
A čo odporúča odborníčka Cimminová? „Aby vám podprsenka sedela každý deň v roku, potrebujete najmenej tri rôzne typy pre rôzne príležitosti.“
Podprsenka preslávila aj českú topmodelku Evu Herzigovú, keď sa na začiatku 90. rokov objavila v reklame na Wonderbra. Táto značka vyniesla na vrchol popularity aj jej slovenskú kolegyňu Adrianu Karembeu-Sklenaříkovú.
Podprsenky sú dnes veľký biznis. Medzi najslávnejšie značky patria Wonderbra či Victoria´s Secret. Svoje značky majú aj niektoré celebrity, medzi nimi napr. Kylie Minogue, Victoria Beckham či Jennifer Lopez.
A čo odporúča odborníčka Cimminová? „Aby vám podprsenka sedela každý deň v roku, potrebujete najmenej tri rôzne typy pre rôzne príležitosti.“
Podprsenka preslávila aj českú topmodelku Evu Herzigovú, keď sa na začiatku 90. rokov objavila v reklame na Wonderbra. Táto značka vyniesla na vrchol popularity aj jej slovenskú kolegyňu Adrianu Karembeu-Sklenaříkovú.