Moderátori Vyvolených K. Haydu a M. Hudák majú za sebou prvú skúšku ohňom.
BRATISLAVA - Mal to byť veľký začiatok. A nebol! Úvodnú časť dlho pripravovanej jojkárskej reality show VyVolení poznačili technické problémy.
"Zlyhala nám technika a museli sme zaradiť jeden upútavkový blok navyše. Program sa preto posunul o 20 minút," priznal hovorca televízie Ľudovít Tóth. Zdá sa, že tri milióny, ktoré štedrý riaditeľ Milan Kňažko sľúbil členom štábu za odmenu, zostanú vo hviezdach...
Jojku teda opäť sklamala technika, ktorá haprovala už koncom minulého týždňa. Zaseknutá kazeta v strižni spôsobila dvadsaťminútový posun v televíznom programe. Tieto nečakané ťažkosti vo vysielaní vyvolali prirodzenú vlnu nevôle divákov.
Neúspech hneď v prvý deň vysielania známej reality show je zlou správou nielen pre vedenie televízie, ale aj pre výrobný štáb VyVolených. Ak by totiž priemerná sledovanosť tohto kontroverzného programu porazila markizácky Big Brother či druhú sériu SuperStar na STV, každý člen tímu by zinkasoval zo sľúbenej trojmiliónovej odmeny určitú sumu. Najväčšie ryby by mohli zhrabnúť aj po 200-tisíc korún. Či sa im toto zbožné prianie napokon splní a aj napriek nevydarenému pondelkovému začiatku pritiahnu k obrazovkám masy divákov (ako sa to podarilo ich českým kolegom na Prime), ukážu najbližšie mesiace.
Jojku teda opäť sklamala technika, ktorá haprovala už koncom minulého týždňa. Zaseknutá kazeta v strižni spôsobila dvadsaťminútový posun v televíznom programe. Tieto nečakané ťažkosti vo vysielaní vyvolali prirodzenú vlnu nevôle divákov.
Neúspech hneď v prvý deň vysielania známej reality show je zlou správou nielen pre vedenie televízie, ale aj pre výrobný štáb VyVolených. Ak by totiž priemerná sledovanosť tohto kontroverzného programu porazila markizácky Big Brother či druhú sériu SuperStar na STV, každý člen tímu by zinkasoval zo sľúbenej trojmiliónovej odmeny určitú sumu. Najväčšie ryby by mohli zhrabnúť aj po 200-tisíc korún. Či sa im toto zbožné prianie napokon splní a aj napriek nevydarenému pondelkovému začiatku pritiahnu k obrazovkám masy divákov (ako sa to podarilo ich českým kolegom na Prime), ukážu najbližšie mesiace.