Daniela: Prosím, pomôžte mi. Objednala som si sedačku v Eurosofe v Bratislave na Rožňavskej ulici. Bolo to na začiatku februára 2024. Sedačku sme súrne potrebovali, v zmluve, ktorú sme podpísali, nám garantovali, že do 8 týždňov je sedačka u nás. Nestalo sa ani do polovice júna a to som už požiadala o zrušenie zmluvy z dôvodu nedodržania termínu. Z obchodného oddelenia firmy ma po niekoľkých mailoch, ktoré sme si k danej téme vymenili požiadali, aby som poslala číslo účtu, na ktoré mi pošlú zaplatenú zálohu. Dodnes nemám žiadne peniaze a dnes som si od pani z obchodného oddelenia prečítala, že ona je malý pán a odvoláva sa na akýchsi dedičov... Prosím, poraďte mi, čo mám robiť, aby som svoje peniaze získala späť? Ja mám 73 rokov, som na dôchodku, peniaze mi chýbajú a písanie mailov a práca s počítačom je nad moje sily! Veľmi pekne ďakujem za odpoveď.
Dobrý deň, určite odporúčam prečítať si všeobecné obchodné podmienky tejto spoločnosti a platne odstúpiť od uzatvorenej zmluvy, ak sú na to splnené podmienky. Následne zašlite spoločnosti výzvu k vráteniu uvedenej čiastky a ak Vám peniaze vo Vami určenej lehote nevrátia, môžete na súd podať žalobu o vydanie bezdôvodného obohatenia.