Slovenský výrobca zubných pást a bieliacich systémov expanduje za hranice Slovenska. Poctivá receptúra z pod Tatier, spokojnosť zákazníkov a skvelé predaje. Aj vďaka tomu upútala jedinečná biela perla® pozornosť ďalšieho obchodného reťazca. Pod názvom pro perio® ju tak od decembra môžete kúpiť už aj v Maďarsku.
Názov sa mení, unikátnosť zostáva
Zubné pasty od slovenskej značky biela perla® sú na trhu už viac ako 25 rokov. Výnimočnosť ich produktov spočíva v nízkom RDA, enzymatickej receptúre i vo využití netradičných príchutí, bylinných extraktov a overených aktívnych látok, ktoré držia zuby v dobrej kondícii a súčasne ich bezpečne bielia. Okruh spokojných zákazníkov sa úspešne rozrastá. S ním rastie aj portfólio bielej perly®, ktorej produkty vyvíja a vyrába malá rodinná firma v Kežmarku. Sortiment značky v súčasnosti patrí medzi najobľúbenejšie produkty ústnej hygieny. Jej pozitívne výsledky na slovenskom a poľskom trhu preto zaujali aj firmu, ktorá zastrešuje distribúciu v Maďarsku. A tak sa objavila možnosť expandovať a úspešne rásť i na novom trhu.
„Bola to zhoda okolností, nakoľko sme práve dokončovali novú medzinárodnú značku pro perio®. Dlhšie sme sa pohrávali s myšlienkou vojsť na iné európske trhy. Kvôli jazykovej bariére sme tam však nechceli vstúpiť pod názvom biela perla®. Hľadali sme teda názov, ktorý bude ľahko medzinárodne použiteľný. Nakoniec sme sa rozhodli pre pro perio, čo v latinčine znamená ‘pre ďasná’. Bielenie je síce naša špecialita, ale zdravie ústnej dutiny je pre nás rovnako dôležité. Zvolili sme preto názov, ktorý bude poukazovať na celkové zdravie ústnej dutiny. Okrem názvu sme nič iné nemenili. Produktové receptúry, dizajny a obaly zostávajú rovnaké ako pri bielej perle®“, vysvetľuje Inés Peško, marketingová manažérka značky.
Rossmann ponúkne unikátny výber produktov
Sortiment produktov pro perio® si v Maďarsku našiel svojich nových spotrebiteľov už v predvianočnom období. Priaznivci prírodných zložení a zdravého bielenia nájdu jedinečný výber slovenských pást vo všetkých sieťach drogérií Rossmann. „Zubné pasty a systémy na domáce bielenie zubov sú dostupné aj na e-shope Rossmann. V novom roku plánujeme spustiť e-shop aj na webe properio.com, ktorý momentálne funguje len ako informačná stránka o produktoch a ich zložení,“ dodáva Peško. Hoci dizajn a komunikačný štýl značky ostávajú zachované, obaly produktov pro perio® ponúkajú viacjazyčné spracovanie na medzinárodnej úrovni.
Mnohých tiež poteší bohatý výber produktov, ktorý nemá v ponuke každý. „Na začiatok sme zaradili do ponuky naše bestselleri a jedinečné produkty. Medzi tie najpredávanejšie momentálne patria zubné pasty :intenzívne bielenie, :crystal white, :zdravé ďasná, :komplexná ochrana a :systém na bielenie zubov Triple action OXI+. Teší nás, že z rady jedinečných produktov môžeme novým spotrebiteľom ponúknuť aj zubnú pastu :kurkuma & Q10, ústnu vodu s obsahom kurkumy s antibakteriálnym účinkom či zubnú pastu :pre tehotné a dojčiace mamy,“ uvádza marketingová manažérka značky.
Vyhliadky do budúcnosti sú pozitívne
Výroba a receptúra ostávajú aj naďalej v slovenských rukách. O kormidlo nad marketingovou komunikáciou sa však slovenská značka podelí. „Náš obchodný partner od začiatku zastrešuje mediálnu komunikáciu značky pro perio® v Maďarsku, či už sú to médiá alebo influenceri. Aj keď je konkurencia veľká, budeme radi, keď si pro perio® postupne presadí a vybuduje vernú skupinu zákazníkov,“ objasňuje Peško a dodáva, aké sú vízie značky do budúcnosti: „Vďaka svojej 25 ročnej tradícii biela perla® zostane pevne zakotvená na našom domácom trhu. Slovenkám a Slovákom budeme aj naďalej prinášať kvalitné produkty v segmente ústnej hygieny. Aktuálne pripravujeme ďalšie jedinečné novinky, na ktoré sa môžete tešiť už budúci rok.“
Viac o produktoch biela perla® a pro perio® nájdete na https://bielaperla.sk/ a https://properio.com/.
- reklamná správa -