BRATISLAVA - Politická kampaň sa už rozbehla. Každý volí inú taktiku pred predčasnými voľbami, no viacerí sa chcú po rokoch opäť zblížiť s ľuďmi na verejných diskusiách. Verejne vystupuje už napríklad aj líder OĽaNO Igor Matovič či predstavitelia Republiky, no čo zvyšok uchádzačov o priazeň voličov? Expremiér Mikuláš Dzurinda nechce zaostávať a tak zvolil pomerne bizarný štýl kampane. Voličom chce všetko vysvetľovať na prvú, a to rovno na pive!
archívne video
Na pivko s Mikim
Dzurinda berie kampaň skutočne vážne a po svojom, o čom svedčí spolupráca s podnikom Klub 39 na Starých Gruntoch v Bratislave. Jeho otvorená diskusia bude práve v priestoroch tohto podniku a expremiér má veľké plány. "Už v pondelok 17.4. prinášame ďalšiu politickú debatku so zaujímavou témou a špeci hosťom - bývalým predsedom vlády Mikulášom Dzurindom," píše podnik.
Len prvá päťdesiatka ľudí bude mať pivko na Mikiho účet
V čom je však háčik? Určite by sa každý priemerný Slovák vybral na nejaké to dobre vychladené, no v prípade diskusie s expremiérom si musíte švihnúť. "Prvých 50 z vás Miki pozýva na pivo," píše podnik v očakávaní, že práve aj tento faktor bude hnacím motorom na bohatú účasť na diskusii.
Diskusiu tematicky smeruje k mladým
Dzurinda má v podniku diskutovať na tému nechceného a pravidelného odchodu mladých do zahraničia. Dá sa očakávať, že premiérovi až tak veľmi chutí bezprostredný kontakt s mladými ľuďmi a voličmi, že zvolil túto netradičnú taktiku, ktorá však Slovákom zrejme dvakrát perkážať nebude.
Dvojnásobný bývalý premiér sa v týchto dňoch navyše pochválil už vyzbieraním takmer 13-tisíc podpisov na vznik nového politického subjektu. Nie je jasné, čo bude teraz nasledovať, no podľa odborníkov a politológov je jednou z hlavných alternatív týchto malých strán spájanie sa s ďalšími subjektami, aby mali šancu sa vôbec dostať do parlamentu.