BRATISLAVA – Po tom, čo sme vás včera informovali o hrozných podmienkach v päťhviezdičkovom hoteli Almapura v tuniskej Djerbe, sa nám ozvali z cestovnej kancelárie TIP travel. Medzi postihnutými má totiž kancelária ubytovaných aj svojich klientov. Šéf CK Juraj Vitko však prekvapujúco tvrdí, že sťažnosti prichádzajú len od hŕstky dovolenkárov a opísané situácie nezodpovedajú reálnemu stavu. Prečítajte si viac o škandalóznom zájazde.
„V hoteli máme ubytovaných cez 100 ľudí, sťažujú sa však podľa mojich informácií len deviati,“ uviedol hneď na úvod pre Topky riaditeľ CK TIP Travel Juraj Vitko. Pripustil, že na začiatku pobytu problémového turnusu riešili nedostatky klimatizácie a iné drobnosti, ktoré však podľa neho operatívne vyriešili hneď na mieste. „Ide o štvavú kampaň proti cestovnej kancelárii,“ myslí si.
Zároveň uviedol, že medzi klientmi sú aj takí, ktorí sú ochotní dosvedčiť, že situácia, ktorú opisujú dotknutí dovolenkári, nekorešponduje s reálnym stavom. „Hotel je slušný, strava dobrá. Máme aj referencie od iných klientov, ktorí sú tam ubytovaní a sú ochotní vyjadriť sa k dovolenke pozitívne,“ vysvetlil Vitko.
O dobrej strave a slušnom hoteli však nechce náš čitateľ ani počuť. Situáciu vykreslil úplne naopak. „Pomedzi stoly behajú mačky a nad hlavou Vám lieta vták (vrabec), na chodbe je bežne vidieť švába. Špinavá pláž a neprístupné more, zlá strava a služby hotela na úrovni 3 hviezdičiek,“ povedal pre Topky znechutený Kamil, pričom ako dôkaz priložil fotky. Tie sú však diametrálne odlišné od tých, ktoré nám poskytla cestovka od svojej delegátky. Nezostáva nám nič iné, ako uviesť, že názor na vzniknutý problém si urobte sami.