SLOVENSKO - Na stránke www.zlataminca.sk môže verejnosť od 2. novembra opäť vyberať najlepší finančný produkt. Ide o najväčšie hlasovanie verejnosti k finančným produktom na Slovensku. Minulý rok sa v ňom zapojilo 3660 ľudí.
„Agentúry, ktoré robia spotrebiteľské prieskumy, na Slovensku za relevantné množstvo považujú 1000 respondentov. V uplynulom roku tento počet niekoľkonásobne prekročilo hlasovanie verejnosti o NAJ produkt, “ hovorí Jiří Ščobák zo spoločnosti Media Project Agency, ktorá celú súťaž organizuje. „Pritom vlaňajší ročník Zlatej mince bol prvý. V tejto chvíli sú na stránke zverejnené výsledky minuloročného hlasovania, poskytujeme oveľa viac informácií o projekte, pre verejnosť sme aktuálne vytvorili diskusiu k finančným produktom. Snažíme sa byť maximálne transparentní.“
Hlasovať na internete je možné do 20. novembra. Nezávisle od hlasovania verejnosti, najlepšie finančné produkty vyberá odborná porota, ktorú tvoria ekonomickí novinári, zástupcovia vysokých škôl, spravodajských agentúr, maklérskych spoločností, spoločností realizujúcich prieskum trhu a šéfredaktori regionálnych novín. Výsledky budú prezentované na výstave Zlatá minca 2006 EXPO, ktorá sa koná od 29. novembra v bratislavskom PKO.
Hlasovať na internete je možné do 20. novembra. Nezávisle od hlasovania verejnosti, najlepšie finančné produkty vyberá odborná porota, ktorú tvoria ekonomickí novinári, zástupcovia vysokých škôl, spravodajských agentúr, maklérskych spoločností, spoločností realizujúcich prieskum trhu a šéfredaktori regionálnych novín. Výsledky budú prezentované na výstave Zlatá minca 2006 EXPO, ktorá sa koná od 29. novembra v bratislavskom PKO.