PARÍŽ - Francúzsky módny reťazec La Redoute utŕžil poriadnu hanbu po tom, čo zabudol vyretušovať nahého kúpajúceho sa z reklamnej fotografie na oblečenie pre deti. Zákazníci si tak mohli pozrieť nielen trendové šaty, ale aj obstojný detail muža, ktorý sa čvachtal vo vode iba v Adamovom rúchu.
Záber, ktorý sa objavil na niekoľko hodín na internetových stránkach reťazca, zobrazuje skupinu štyroch detí, ako bežia po piesku. V pozadí však vidno nahého muža pokojne sa brodiaceho vodou smerom k pobrežiu.
Keď všímaví užívatelia upozornili na toto "faux pas", La Redoute fotografiu okamžite stiahlo. Napriek tomu sa už na sociálnych sieťach stihli rozšíriť žarty na úkor odevnej spoločnosti, ktorá sa za svoju chybu ospravedlnila.
Internetové stránky firmy sú teraz pod intenzívnou kontrolou od užívateľov, ktorí zistili ďalšiu pravopisnú nepresnosť. Na jednom tričku svieti nápis "Enjoy Holydays" namiesto "Enjoy Holidays".
Aj keď identitu naháča zatiaľ neodhalili, niektorí priaznivci photoshopu sa poriadne vybujačili a urobili z neho hviezdu. Vystrihnutú postavu z pôvodného obrázku vložili do fotografie k francúzskemu prezidentovi Nicolasovi Sarkozymu a jeho manželke, alebo z neho spravili účastníka hudobného festivalu.
Tip: Nepozerajte reklamy ale kvalitné televízne programy. Vyberte si z ponuky na telkac.sk