BRATISLAVA – Trúfa si! Gabriela Drobová (36) sa nedávno stala riaditeľkou módnej Fashion TV. A hneď sa rozhodla pre razantné kroky. Okrem prekopania programovej štruktúry má na svedomí aj vulgárnu reklamnú kampaň, pomocou ktorej propaguje televíziu.
Šokujúce! Česko-slovenská módna televízia sa najnovšie prezentuje doslova vulgárne. Nový reklamný slogan totiž znie „WTF? FTV!“ Ten sa už objavuje v internetových kampaniach, čoskoro bude aj a bilbordoch a v tlači. Prvá skratka znamená What the f.ck, čo môžeme preložiť ako Čo to, k.rva, je...
Zámer je jasný! Televízia podniká nové kroky, vznikajú nové relácie. V tomto kontexte má "výkrik" WTF? reprezentovať pozitívny, príjemný šok zo zmien. Napriek tomu je zrejmé, že mnoho ľudí bude takúto reklamu vnímať kontroverzne.
Zaujímal nás preto dôvod, prečo dala Drobová tejto kampani zelenú. „Naši diváci patria do kategórie úspešných, inteligentných a náročných ľudí, ktorí sa neuspokoja s priemerom a od vysielania očakávajú viac. Verím, že kampaňou oslovíme množstvo ďalších ľudí a že sa o nej bude veľa hovoriť,“ povedala nám riaditeľka Fashion TV.
To, že táto reklama v prvom momente každého šokuje, má blondínka vyskúšané aj na sebe. „Agentúre Juraja Vaculíka sa podarila kreatíva, ktorá aj mne samej vyrazila dych. Zároveň ma však pobavila,“ priznala Drobová. Zostáva jej len dúfať, že podobne to budú vnímať aj diváci...
{{ poll.title }}
{{ poll.title }}
{{ poll.thanks }}
{{ poll.title }}
{{ profiles[profileEvalueated.index].name }}
Zhoda: {{ profileEvalueated.weightPercentage }}%