BRATISLAVA - Podľa posledných prieskumov v 11. európskych krajinách je surfovanie po internete medzi mladými ľuďmi rozšírenejšie ako sledovanie televízie.
Kým 74 percent dá prednosť počítaču, 72 percent si radšej pozrie televízor. Bloguje však iba malé percento mladých ľudí. Hudbu sťahuje 61 percent opýtaných vo veku 18 až 24 rokov. Prieskum britskej agentúry Synovate - Planet Edge vo Veľkej Británii, Nemecku, Taliansku, Francúzsku, Španielsku, Grécku, Holandsku, Belgicku, Portugalsku, Švédsku a Nórsku tiež dokázal, že mladí si technické novinky nezvyknú kupovať v momente, kedy prídu na trh. Takmer polovica si radšej počká na skúsenosti iných ľudí. Informácie agentúre SITA poskytla Veronika Petrášová zo Synovate.