Utorok19. november 2024, meniny má Alžbeta, Liliana, zajtra Félix

Neplaťte za elektrinu a plyn viac, ako skutočne musíte

Už máme len Zobraziť galériu (3)
Už máme len "milé starosti", za energie neplatíme viac, ako musíme. (Zdroj: e-centrum.sk)

BRATISLAVA - V dnešnej dobe sa všetci snažia znižovať svoje výdavky. V tomto rozmýšľa zákazník rovnako, či už domácnosť s trojizbovým bytom, rodinným domom, kaderníčka, remeselník alebo výrobný podnik. Jednou z možností, ako znížiť svoje náklady je zmena dodávateľa elektrickej energie a zemného plynu. Stabilnou spoločnosťou, ktorá garantuje úsporu peňažných prostriedkov za energie, má jednoduchú administratívu, osobný prístup a žiadne skryté poplatky, je Energetické Centrum.

Rozhovor s výkonnou riaditeľkou spoločnosti Energetické Centrum, a.s. Žanet Müllerovou

Kedy zákazník začne uvažovať o zmene dodávateľa energií ?

Zákazníkov hnevajú neustále rastúce ceny elektriny a plynu. Ich nespokojnosť so súčasným dodávateľom vyústi hlavne v momente prevzatia vyúčtovacej faktúry, kedy s očakávaním preplatku neveriaco pozerajú na nedoplatok na faktúre. Zákazníkov zaujíma predovšetkým výhodnejšia cena, ale aj serióznosť a spoľahlivosť dodávateľa a čo najjednoduchšie riešenie možných problémov, v prípade ak k nim v budúcnosti dôjde. Energetické Centrum garantuje svojim zákazníkom nižšie ceny elektriny a plynu oproti bývalým monopolným dodávateľom počas celej doby platnosti zmluvy. Odbremeňujeme zákazníka od akejkoľvek administratívnej práce a ponúkame mu hlavne nižšiu, konkurencieschopnú cenu za odber elektrickej energie a zemného plynu. Navyše ako jediný dodávateľ elektriny a plynu v SR ponúkame asistenčné služby s vysokou pridanou hodnotou.

Vie Energetické Centrum garantovať dlhodobo nižšie ceny ?

Energetické Centrum bude mať ceny vždy nižšie ako bývalé energetické monopoly. Výhodnejšie ceny nám umožňujú nižšie prevádzkové náklady, ako aj pružnejší nákup energií. Garantujeme nižšie ceny počas celého trvania zmluvného vzťahu zákazníka s Energetickým Centrom. Aktuálne naši zákazníci ušetria do 10 % na komodite. Tak prečo by mal niekto platiť viac ako musí ? Ľudia majú obavy, či im nový dodávateľ zabezpečí plynulosť dodávky. Neexistuje však riziko, že by zákazník ostal bez dodávky elektriny či plynu, aj kedy náhodou dodávateľ skrachoval. Zo zákona totiž plynulosť dodávky zabezpečuje tzv. dodávateľ poslednej inštancie. 

Aká je podstata asistenčných produktov ? Skúste nám ich priblížiť na konkrétnych príkladoch.

Asistenčné produkty sa dotýkajú technickej, zdravotnej a právnej asistencie. Naši zákazníci si môžu poistiť zálohové platby, ekonomická situácia mnohých ľudí totiž nie je optimálna a prechodne sa môžu dostať do tiesne. Pomôcť im vieme aj v prípade dlhodobejšej práceneschopnosti, straty zamestnania alebo v prípade seniorov náhlej hospitalizácie. Zákazníci sa vtedy stávajú platobne neschopnými a úhrady za energie po zákazníkovi preberá poisťovňa. Spoločnosti Energetické Centrum záleží na tom, aby sa každému zákazníkovi dostalo individuálnej pozornosti: Náš zákazník sa zabuchol a kľúče ostali z vnútornej strany. Zavolal nám a my sme zabezpečili servisného technika, ktorý mu dvere otvoril. Ďalšej zákazníčke sa upchalo vodovodné potrubie. Promptne sme zaistili inštalatéra a už popoludní bol problém vyriešený. Do tretice, sme mali zákazníka, ktorý mal problém s nájomníkmi bytu o podlažie vyššie. Vďaka pomoci advokáta (právnej asistencii) sme trápenie zákazníka ukončili k jeho spokojnosti. A čo je najdôležitejšie, všetky náklady boli hradené asistenčnou centrálou.

Ako sa stať zákazníkom Energetického Centra ?

Ľudia sú zaťažení byrokratickými vybavovaniami na každom úrade, preto sa snažíme zákazníkov papierovania a chodenia za službou ušetriť. Zmluvu môžu potenciálni zákazníci podpísať s našimi obchodnými partnermi, ktorí sú školení  v oblasti energetiky a pripravení zodpovedať každú otázku zákazníka. Na našej webovej stránke www.e-centrum.sk môžu potenciálni zákazníci vyplniť interaktívny formulár zmluvy. Vyplnené informácie spracuje zákaznícke oddelenie Energetického Centra do návrhu zmluvy a zašle zákazníkovi k preštudovaniu a podpisu. Môžu nám napísať aj mail na info@e-centrum.sk, kontaktovať ich budú naši obchodní zástupcovia. Ďalšou možnosťou je príprava zmluvy telefonicky prostredníctvom našej zákazníckej linky 0850 000 888. Miera úspešnosti dovolania sa na linku je v súčasnosti 95 %. Zákazníci nás môžu aj osobne navštíviť v komfortných priestoroch Zákazníckeho centra v Bratislave na Tomášikovej 5.

Aký je ďalší postup, keď už zákazník podpísal zmluvu o zmene dodávateľa ?

Zákazníka po uzavretí zmluvy na odber elektrickej energie alebo plynu telefonicky kontaktujeme za účelom overenia, že porozumel tomu, že zmenil dodávateľa a sú mu zrozumiteľné zmluvné podmienky. Ak zákazník nie je zastihnutý telefonicky, posiela mu Energetické Centrum list s obdobným obsahom. Energetické Centrum umožňuje zákazníkom odstúpiť od zmluvy do 14 dní od jej podpisu. Túto lehotu, nad rámec zákonnej 7-dňovej povinnosti, ktorá plynie zo Zákona o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji, poskytuje Energetické Centrum zákazníkom práve pre to, aby sa mohli komfortne, v pohodlí svojho domova rozhodnúť, či skutočne majú záujem o zmenu dodávateľa.

Kto sú Vaši zákazníci a koľko ich máte ?

V súčasnosti dodávame elektrickú energiu a zemný plyn 100 tisíc zákazníkom. Najväčšie percento zákazníkov Energetického Centra tvoria domácnosti a segment malých a stredne veľkých firiem. Hlavnou motiváciou nových zákazníkov k zmene dodávateľa na Energetické Centrum je záruka nižšej ceny dodávok elektriny a plynu počas celej doby platnosti zmluvy oproti bývalým energetickým monopolom.

Neplaťte za elektrinu a
Zobraziť galériu (3)
 (Zdroj: e-centrum.sk)

Energetické Centrum pôsobí aj v susednej Českej republike, v Poľsku a začali sme svoje služby poskytovať v tomto roku aj v Maďarsku.

Ďakujeme za rozhovor.

Nahlásiť chybu

Odporúčame

Predpredaj.sk - Tu sa rodia zážitky

Predpredaj.sk - Tu sa rodia zážitky

Stream naživo

Predpredaj.sk - Tu sa rodia zážitky

Celý program

Ďalšie zo Zoznamu