Hlavného výtvarníka Perryho Andelina Blakea, ktorý sa podieľal na všetkých Coraciho filmoch tentoraz čakali cesty do budúcnosti i minulosti. Za najdôležitejší scénografický návrh považuje Michaelov dom: „Odohráva sa v ňom väčšina filmu. A vzhľadom na to, ako sa Michael v priebehu života mení, chceli sme aj pomocou jeho bývania naznačiť silný kontrast medzi jeho súčasným a budúcim životom. Kým jeho súčasný rodinný život sa odohráva v útulnom domove plnom teplých farieb a príjemných materiálov, jeho budúci byt bude veľmi nablýskaný, neosobný, chladný a plný ostrých hrán.“
Ďalším zo základných prvkov Blakeovho dizajnu bolo unierzálne diaľkové ovládanie, okolo ktorého sa celý film točí. „ Rozhodli sme sa, že to na pohľad nebude žiadny zázrak modernej techniky, ale zdanlivo veľmi jednoduchá vec. Veď má byť, koniec koncov, určený pre úplne normálnych ľudí... Chcel som však, aby bol superergonomický – aby sa dobre držal a pôsobil ako predĺžená ruka...“
Film dal poriadne zabrať najmä maskérovi Rickovi Bakerovi: „ Najťažšia práca je vždy na maskách, ktoré majú vierohodne znázorniť pokorčilý vek, pretože sa dajú veľmi ľahko pokaziť... a Michaela v tomto filme vidíme vo všetkých etapách jeho života, v jednom období dokonca s extrémnou nadváhou..!“ A rovnakou výzvou bola aj práca na vizáži Michaelových rodičov: „ V scénach z Michaelovho detstva sme ich potrebovali výrazne omladiť... A hoci samotný maskérsky proces bol pre hercov dosť nepríjemný, lebo sme im kožu fakticky naťahovali a prilepovali, myslím, že sme dosiahli neuveriteľne dramatickú zmenu!“
Ďalším zo základných prvkov Blakeovho dizajnu bolo unierzálne diaľkové ovládanie, okolo ktorého sa celý film točí. „ Rozhodli sme sa, že to na pohľad nebude žiadny zázrak modernej techniky, ale zdanlivo veľmi jednoduchá vec. Veď má byť, koniec koncov, určený pre úplne normálnych ľudí... Chcel som však, aby bol superergonomický – aby sa dobre držal a pôsobil ako predĺžená ruka...“
Film dal poriadne zabrať najmä maskérovi Rickovi Bakerovi: „ Najťažšia práca je vždy na maskách, ktoré majú vierohodne znázorniť pokorčilý vek, pretože sa dajú veľmi ľahko pokaziť... a Michaela v tomto filme vidíme vo všetkých etapách jeho života, v jednom období dokonca s extrémnou nadváhou..!“ A rovnakou výzvou bola aj práca na vizáži Michaelových rodičov: „ V scénach z Michaelovho detstva sme ich potrebovali výrazne omladiť... A hoci samotný maskérsky proces bol pre hercov dosť nepríjemný, lebo sme im kožu fakticky naťahovali a prilepovali, myslím, že sme dosiahli neuveriteľne dramatickú zmenu!“