Od r. 1970, keď Richard Donner robil Supermana: The Movie, technológia postúpila vpred do takých rozmerov, o ktorých mohli filmoví tvorcovia v tom čase len snívať. S týmito vynikajúcimi výhodami s kamerou a technológiami vizuálnych efektov, Bryan Singer verí, že “všetcia budeme opäť veriť , že človek ozaj dokáže lietať.”
Singer a jeho tím hľadal predovšetkým vytvorenie fyzikálne vytvorenie postavy a jeho sveta. “Brandon a ja sme vybudovali naše vlastné fyzikálne zákony, ktoré sa stali režisérkou paletou pre lietajúce sekvencie,” hovorí Singer. “Napríklad, ako veľmi sa musí natiahnuť aby sa chytí lietadlo na oblohe alebo kedy má skočiť a kedy sa vznášať? Vďaka dlhým diskusiám medzi mnou a Brandonom, všetcia koordinátori akrobatov a lietajúce tímy a samotná technológia, Brandon bude lietať ako žiadny Superman pred ním.
“Takáto vyvinutá technológia , ktorú sme použili vo filme ešte pred dvomi rokmi neexistovala,” hovorí Singer. “Progres nastal v oblasti vizuálnych efektov. Pri Superhrdinovi ako Spiderman (Pavúči muž), Supermanove vlasy a tvár sú odkryté aj pri lietaní.” Filmoví tvorcovia venovali presnú pozornosť detailom fyzického natáčania Routha, takisto počítačovému spracovaniu, skenovaniu a animácii charakteru v snahe zachytiť realitu muža, ktorá vie lietať.
Návrat Supermana je prvým dlhometrážnym filmov, ktorý bol nakrútený s kamerovým systémom Genesis. Na vytvorení tejto kamery sa spojili spoločnosti Sony a Panavision. “Nápad možnosti využitia kamery Genesis vznikol, keď som obsadil do úlohy Brandona,” hovorí Singer. “Robili sme testy s určeným formátom Super 35mm a natočili sme jeden na 70mm. Keď sa premietol film z obidvoch kamier, videli sme najprv 35mm a potom sa prepol projector na 70mm. Čistota, veľkosť zobrazenia, úplne chýbalo zrnenie na 70mm bolo tak skvelé, že keď sme si pozreli 35mm film, ktorý vyzeral ako keby sme použili zlý materiál…toto bol rozdiel v dvoch formátoch.
“Takže som začal hladať spôsob ako natočiť na 70mm,” vysvetľuje Singer, “ale veľmi rýchlo som zistil, že je million rôznych dôvodov, ktoré sú nepraktické a veľmi limitujúce v podmienkach kamerovej pohyblivosti a filmového materiálu.” V tom čase, Singerov dlhoročný kameraman Newton Thomas Sigel mu povedal, že Sony a Panavision vytvorili novú kameru Genesis. “Potom sme začali jeden z najväčších porovnávacích testov. Použili sme Genesis, testovali sme ju v jemnom svetle, teplom svetle, v tme, na obed, večer, ráno, v exteriéroch, interiéroch, kostýmy, vlasy a make up. Potom sme si s Tomom sadli do kina a porovnávali sme všetky testy. Spoločne sme sa rozhodli natočiť celý film so systémom Genesis.” Bola to len otázka času, kým sa vymyslela kamera pre použitie Superman Returns. “Po čase sme v Austrálii potrebovali osem až desať kamier.” Hoci Singer a Sigel pripustili, že Genesis poskytol veľa technických zmien, nemohli byť spokojnejší s výsledkom.
“Takáto vyvinutá technológia , ktorú sme použili vo filme ešte pred dvomi rokmi neexistovala,” hovorí Singer. “Progres nastal v oblasti vizuálnych efektov. Pri Superhrdinovi ako Spiderman (Pavúči muž), Supermanove vlasy a tvár sú odkryté aj pri lietaní.” Filmoví tvorcovia venovali presnú pozornosť detailom fyzického natáčania Routha, takisto počítačovému spracovaniu, skenovaniu a animácii charakteru v snahe zachytiť realitu muža, ktorá vie lietať.
Návrat Supermana je prvým dlhometrážnym filmov, ktorý bol nakrútený s kamerovým systémom Genesis. Na vytvorení tejto kamery sa spojili spoločnosti Sony a Panavision. “Nápad možnosti využitia kamery Genesis vznikol, keď som obsadil do úlohy Brandona,” hovorí Singer. “Robili sme testy s určeným formátom Super 35mm a natočili sme jeden na 70mm. Keď sa premietol film z obidvoch kamier, videli sme najprv 35mm a potom sa prepol projector na 70mm. Čistota, veľkosť zobrazenia, úplne chýbalo zrnenie na 70mm bolo tak skvelé, že keď sme si pozreli 35mm film, ktorý vyzeral ako keby sme použili zlý materiál…toto bol rozdiel v dvoch formátoch.
“Takže som začal hladať spôsob ako natočiť na 70mm,” vysvetľuje Singer, “ale veľmi rýchlo som zistil, že je million rôznych dôvodov, ktoré sú nepraktické a veľmi limitujúce v podmienkach kamerovej pohyblivosti a filmového materiálu.” V tom čase, Singerov dlhoročný kameraman Newton Thomas Sigel mu povedal, že Sony a Panavision vytvorili novú kameru Genesis. “Potom sme začali jeden z najväčších porovnávacích testov. Použili sme Genesis, testovali sme ju v jemnom svetle, teplom svetle, v tme, na obed, večer, ráno, v exteriéroch, interiéroch, kostýmy, vlasy a make up. Potom sme si s Tomom sadli do kina a porovnávali sme všetky testy. Spoločne sme sa rozhodli natočiť celý film so systémom Genesis.” Bola to len otázka času, kým sa vymyslela kamera pre použitie Superman Returns. “Po čase sme v Austrálii potrebovali osem až desať kamier.” Hoci Singer a Sigel pripustili, že Genesis poskytol veľa technických zmien, nemohli byť spokojnejší s výsledkom.