Píše sa v štúdii Mobile Outlook 2010. „Mobily sa stanú významným mediálnym kanálom. „Early adopters“ budú ťažiť z nízkych nákladov na experimentovanie a z výhody prvého ťahu,“ uvádza správa Mobile Advertising - 2020 Vision.
MobilMania.sk priniesla informáciu, že „penetrácia mobilných služieb na Slovensku dosiahla ku koncu decembra minulého roka 104,8 %. V medziročnom porovnaní tak vzrástla o 3,56 percentuálneho bodu“, Stratégie.sk zase publikovali, že „Predaj mobilov s dotykovým displejom sa v tomto roku zdvojnásobí.“
Aj Google sa k mobilom stavia s rešpektom: „Do troch rokov prestanú byť osobné počítače relevantné. Prepustia svoju funkciu primárneho zdroja informácií a zábavy mobilným zariadeniam,“ John Herlihy, viceprezident Google (publikované na ITnews.sk). Ani Apple nemôže ostať pozadu: „Apple v lete vstúpi na trh mobilnej reklamy. Šéf spoločnosti Steve Jobs ohlásil, že nová verzia OS pre iPhone, bude obsahovať zabudovanú reklamnú platformu iAd.“ (Sme.sk)
Stále populárnejšie smartphonovské aplikácie tiež čaká expanzia: „Sťahovanie mobilných aplikácií by malo narásť zo 7 miliárd v roku 2009 na takmer 50 miliárd v roku 2012. V tomto čase bude mať trh aplikácií hodnotu 17,5 miliardy USD,“ Chetan Sharma Consulting. (Mashable.com)
Ste pripravení na boom mobilného marketingu?
Prihláste sa na prvú odbornú konferenciu o mobilnom marketingu na Slovensku MMMMX – Mobilný marketing 2010 a využite špeciálnu cenu registrácie.
Viac informácií o konferencii získate na www.mmmmx.sk, kde môžete priamo zaregistrovať.