MMMMX – Mobilný marketing 2010 je konferencia zaoberajúca sa trendami v mobilnom marketingu, jediná svojho druhu na Slovensku. Uskutoční sa 19. mája v bratislavskom hoteli Gate one.
MMMMX je určená predovšetkým inovatívnym a inovátorským firmám, agentúram a médiám, ktoré hľadajú nové spôsoby marketingu a chcú na poli mobilného marketingu získať výhodu pred svojou konkurenciou. Organizátorom je odborný mesačník o reklame, marketingu a médiách Stratégie a spoluorganizátorom je najnavštevovanejší portál o mobiloch MobilMania.sk.
Obsahom budú prednášky, case studies a panelová diskusia o mobilnom marketingu. Bližsie sa pozrieme na inovácie mobilného trhu z pohľadu Mobile World Congress, nebudú chýbať informácie o SMS/MMS marketingu (súťaže, hlasovanie, platenie, ďalšie SMS/MMS služby), využití bluetooth pre biznis, najlepšie aplikácie pre najrozšírenejšie mobilné platformy (Android, iPhone, MS Windows Phone, Symbian...), štatistiky mobilného internetu (SR vs. svet), optimalizácia webov pre mobily, mobilné web služby, mobilné SEO, využívanie fotoaparátu a kamery v mobile pre marketingové účely a informácie o mobilnej reklame vo svete a na Slovensku.
Cena konferencie je 199 Eur + DPH, do polnoci 16. apríla 2010 platí vďaka hlavnému partnerovi konferencie ZlatéStránky.sk a partnerovi Zoznam.sk špeciálna cena iba 149 Eur + DPH.
Bližšie informácie o konferencii nájdete na webe www.mmmmx.sk.
Súčasťou organizovania konferencie MMMMX je aj vytvorenie historicky prvého Almanachu mobilného marketingu v SR, kde si môžu firmy pôsobiace v tomto odvetví bezplatne umiestniť informácie o sebe. Tento Almanach bude k dispozícii účastníkom konferencie a bude tiež súčasťou tlačeného aj internetového „veľkého“ Almanachu reklamy a médií.