BRUSEL - Možno si pamätáte „haló“, ktoré v januári tohto roku vzniklo okolo umeleckého diela inštalovaného v budove Európskej rady. Áno, reč je o Entrope! Autorom diela je český kontroverzný umelec David Černý, známy rôznymi šokujúcimi dielami, ako napríklad ružový tank, obesený Freud a podobne.
Dielo sa objavilo snáď vo všetkých médiách a po niekoľko dní bolo pretriasané zo všetkých strán. Každý chcel dielo vidieť aspoň na obrázku a dôkladne si poprezerať znázornenie jednotlivých krajín. Počet kliknutí na web Davida Černého stúpol, Entropa sa okamžite objavila na Wikipédii, Facebooku a debata o nej sa rozvírila aj na pracovných schôdzkach, či medzi priateľmi. A nakoniec sa vraj aj predala a úvahy sú aj ohľadom kúpy jej modelov. No čo poviete, nie je to geniálny marketing?
Samozrejme, nie je predmetom obchodníkov a marketérov vyvolať škandál a šokovať spotrebiteľa! Dôležité však je obrátiť jeho pozornosť práve na ten produkt, ktorý chceme predať. Ako efektívne robiť marketing, ktorý predáva sa dozviete na konferencii Marketing Live 2009 – Marketing that Sells, ktorá sa uskutoční dňa 28. 10. 2009 v hoteli Falkensteiner v Bratislave.
Bližšie informácie o konferencii , prednášajúcich a účastníkoch nájdete na www.infomslovakia.sk/marketinglive