CHESTER - Vtipný príspevok britského podnikateľa len odzrkadľuje náhly dopyt verejnosti po slnečníkoch, stolových ventilátoroch a hocičom, čo pomáha pri ochladzovaní v týchto extrémnych horúčavách. Obyvatelia Veľkej Británie sú z tepla doslova zúfalí. Akákoľvek forma schladenia je preto vítaná, ale toto?
Pondelok 11. júla bol na britských ostrovoch doteraz najteplejším dňom v roku, no podľa predpovede počasia sa má ešte otepliť. Mnohí Briti preto zúfalo hľadajú spôsoby, ako sa v tejto horúčave ochladiť. Na internete sa hľadá v týchto dňoch všetko od ventilátorov, klimatizácií až po klasické detské bazény.
Situácia je tak kritická, že ju chcel využiť podnikateľ Chris Davies z Chesteru. Zo žartu vymyslel reklamu a uverejnil ju na Facebooku. Postaral sa doslova o bizarný moment, pretože svoj umelý odpadkový kôš predáva ako prenosný bazén.
"Keďže teploty atakujú 30 stupňov, všetci sa musíme ochladiť. V takomto prípade je nápomocný aj prenosný ponorný bazén! Naplní sa do piatich minút a je k dispozícii v čiernej, hnedej alebo zelenej farbe. Rodinná veľkosť je dostupná aj v červenej," hlási reklama v príspevku.
Michael Robinson, odborník na reklamy z firmy Salience Search Marketing, hovorí, že je ľahké označiť tieto veci za potrebné. "V minulosti tu bolo tiež veľa hlásení o extrémnych horúčavách, no žiadna predpoveď sa nenaplnila, teda až doteraz," uviedol. V súčasnej situácii to však na internete doslova vrie a ľudia sú schopní zaplatiť za bazén, vodnú hadicu alebo klimatizáciu aj niekoľkonásobne vyššiu sumu.