Štvrtok14. november 2024, meniny má Irma, zajtra Leopold

Slováci a televízne reklamy: Sú otravné, ale veríme im najviac!

Reklamu v novinách si zase podľa výsledkov prieskumu najviac ľudia spájajú s ponukou užitočných informácií o dobrej kúpe
Reklamu v novinách si zase podľa výsledkov prieskumu najviac ľudia spájajú s ponukou užitočných informácií o dobrej kúpe

BRATISLAVA - Slováci považujú za najdôveryhodnejšie reklamy v televízii, dôveruje im až 47 % ľudí.

Ako ďalej vyplýva z výsledkov prieskumu, ktorý uskutočnila agentúra GfK na vzorke dvetisíc respondentov, reklame v novinách a časopisoch verí 38 % opýtaných. Internet skončil na treťom mieste s 28 percentami. "Televízna reklama je vo všeobecnosti vnímaná ako otravná, teda vyskytuje sa príliš často a v nevhodných momentoch, avšak na druhej strane je považovaná za zábavnú a je zdrojom rozhovorov," skonštatovala Media Sector Leader agentúry GfK Tatiana Böhmerová.

Spomedzi reklám v televízii, rádiu, na internete alebo v mobile je reklama v časopisoch vnímaná najviac sústredene, teda ľudia si ju všímajú najpozornejšie. Reklamu v novinách si zase podľa výsledkov prieskumu najviac ľudia spájajú s ponukou užitočných informácií o dobrej kúpe. Najväčší vplyv na konečné rozhodnutie pri nákupe má však odporúčanie známych a internet.

Noviny majú na ľudí najsilnejší vplyv v oblasti financií, športu a potravín. "Pre oblasť módy a šperkov, bývania, nábytku, stavby, kozmetiky a parfémov sú časopisy tie, ktoré najviac motivujú ku kúpe, určujú trendy a najviac inšpirujú," uviedla Böhmerová. Ako dodala, časopisy významne ovplyvňujú nákupné správanie aj v oblasti zdravia, výživových doplnkov a drogérie.

Nahlásiť chybu

Odporúčame

Predpredaj.sk - Tu sa rodia zážitky

Predpredaj.sk - Tu sa rodia zážitky

Stream naživo

Predpredaj.sk - Tu sa rodia zážitky

Celý program

Ďalšie zo Zoznamu