LONDÝN - Medzi najčastejšie zdieľané nahrávky na internete za posledné obdobie sa dostala zaujímavá reklama. Kampaň britskej spoločnosti EcoTricity, ktorá vyrába energiu z obnoviteľných zdrojov, vtipným spôsobom zaútočila na šesť najväčších výrobcov elektriny vo Veľkej Británii.
Svoju kampaň nazvala "Vykašlite sa na veľkú šestku" a na videu s rúcajúcimi sa chladiacimi vežami jadrových elektrární, na ktorých miestach rastú ako veľké kvetiny elektrárne veterné, oznamuje, že je čas posunúť sa ďalej.
"Ľudia majú plné zuby neetických cien, zložitých taríf, príšernej zákazníckej podpory a zúfalého nedostatku investícií do nových zdrojov zelenej energie," stojí v popise virálneho videa, ktoré si len v prvých štyroch dňoch pozrelo na YouTube viac ako 1,2 milióna divákov.