VyVolení 2 sú po prvom týždni úspešnejší ako ich prvá séria.
Sledovanosť VyVolených je napriek nevýhodnejšiemu vysielaciemu času vyššia ako minulý rok. Týždenný 24 hodinový trhový podiel televízie JOJ minulý týždeň (9.1-15.1.06) dosiahol hodnotu 17,6%. V týždennom priemere hlavného vysielacieho času (19:00-22:00) JOJka získala 18,2%.
Okrem stálic programovej štruktúry JOJky teda Novín, Inkognita, Športu a C.S.I.: Kriminálky Las Vegas výborné správy prinieslo aj prvých sedem epizód druhej série reality šou VyVolení. Tej sa totiž, napriek tomu, že sa na rozdiel od minulosti nie vždy vysiela o 20:00, darí lepšie ako prvým siedmim epizódam roka 2005.
Priemerná sledovanosť prvých siedmich dní VyVolených 2 (9.1.-15.1.2006) dosiahla 8,1% (VyVolení 1; 5.9.-11.9.2005 – 7,1%) a ich trhový podiel dosiahol minulý týždeň 19,6% (VyVolení 1; 5.9.-11.9.2005 – 17,7%). V priemere si tak každý deň uplynulého týždňa pozrelo takmer 400 000 divákov starších ako 12 rokov.
Medziročne stúpol v porovnaní s druhým týždňom roka 2005 trhový podiel TV JOJ v meraných kľúčových parametroch o 5,2 (24 hodín) respektíve 5,8 percentuálneho bodu (prime-time 19-22).
Priemerná sledovanosť prvých siedmich dní VyVolených 2 (9.1.-15.1.2006) dosiahla 8,1% (VyVolení 1; 5.9.-11.9.2005 – 7,1%) a ich trhový podiel dosiahol minulý týždeň 19,6% (VyVolení 1; 5.9.-11.9.2005 – 17,7%). V priemere si tak každý deň uplynulého týždňa pozrelo takmer 400 000 divákov starších ako 12 rokov.
Medziročne stúpol v porovnaní s druhým týždňom roka 2005 trhový podiel TV JOJ v meraných kľúčových parametroch o 5,2 (24 hodín) respektíve 5,8 percentuálneho bodu (prime-time 19-22).