Spoločnosť dm drogerie markt získala ocenenie kvality GREEN BRANDS pre udržateľné a inovatívne produkty opäť pre tri zo svojich značiek dm, a to alverde NATURKOSMETIK, dmBio a Pro Climate. Tieto značky tak budú môcť používať ocenenie kvality GREEN BRANDS Slovakia na roky 2023/2024. Ocenenie za dm Slovensko prebrali priamo na podujatí v Maďarsku asistentky nákupu zodpovedné za značky dm, Simona Lukovics a Elena Černáčková.
Ocenenie GREEN BRANDS, ktoré je registrované ako certifikačná značka v celej EÚ, získavajú značky na základe nezávislého, transparentného a vysoko rešpektovaného trojstupňového procesu. Ten zahŕňa dôkladný audit značiek, v rámci ktorého sa posudzujú vplyvy ich podnikania na životné prostredie a udržateľnosť vo všetkých oblastiach výroby, spotreby aj spracovania odpadov.
„Sme veľmi radi, že naše tri značky dm opäť splnili náročné podmienky hodnotiaceho procesu a získali ocenenie GREEN BRANDS. Udržateľnosť má svoje kľúčové a pevné miesto v stratégii našej spoločnosti, a preto sa skladbou sortimentu dlhodobo snažíme motivovať našich zákazníkov k udržateľnosti a ekologickému správaniu,“ povedala Simona Lukovics, asistentka nákupu zodpovedná za značky dm.
O ocenení GREEN BRANDS
Pečať kvality GREEN BRANDS, registrovaná ako certifikačná známka v celej EÚ, hodnotí značky na základe nezávislého, transparentného a vysoko rešpektovaného trojstupňového procesu, ktorého súčasťou je aj dôkladný audit značiek. V ňom sa vo všetkých častiach výroby, spotreby aj likvidácie hodnotili dopady ich podnikania na životné prostredie a trvalo udržateľný rozvoj. Pečať kvality GREEN BRAND, získajú ocenené značky na dva roky po dôkladnom posúdení odbornou porotou, ktorá je kľúčovou súčasťou procesu hodnotenia a garantom odbornosti a nezávislosti. Organizácia GREEN BRANDS bola založená v roku 2007 Norbertom Luxom na základe jeho úspešnej kariéry v medzinárodnej organizácii zaoberajúcej sa zvyšovaním hodnôt a kvality fungovania značiek a jeho osobného presvedčenia o dôležitosti udržateľnosti a ochrany prírody. V súčasnosti úspešne pôsobí v ôsmich európskych krajinách.
- reklamná správa -