ETARGET spúšťa novú službu PRnews.sk, prostredníctvom ktorej môžu marketingoví a PR špecialisti zverejniť svoje tlačové správy v TOP on-line médiách na Slovensku. Po registrácii má tak zadávateľ možnosť uverejniť svoju správu na stránkach, ktoré navštevujú stovky tisíc čitateľov.
Stačí napísať. Tak znie headline novej služby PRnews.sk, určenej nielen PR a marketingovým profesionálom ale prakticky všetkým, ktorí chcú a potrebujú informovať širokú verejnosť.
„Vyšli sme v ústrety potrebám komunikačného sektora a v spolupráci s našimi partnermi z hlavných slovenských médií sme dnes spustili unikátnu službu, ktorá umožní jednoduché publikovanie PR správ v hlavných slovenských médiách“, hovorí Marcel Vašš, riaditeľ spoločnosti Etarget.
Ako PR-News.sk funguje?
Po jednoduchom zaregistrovaní a akceptovaní podmienok používania služby môže zadávateľ pridať tlačovú správu doplnenú fotografiami, videom či grafom. Následne si klient zvolí médiá v ktorých si praje PR správu publikovať. Cena za zverejnenie správy v jednom médiu sa začína na sume 80 Eur. Po pridaní správy, výbere médií a realizovaní on-line platby, bude tlačová správa zverejnená v priemere do 15 minút.
„Konkurenčné prostredie si vyžaduje rýchlosť a flexibilitu aj v komunikácií. Možnosť priniesť tlačovú správu čitateľom mienkotvorných médií do niekoľkých minút bolo ešte prednedávnom len zbožným prianím komunikačných profesionálov. Dnešným spustením služby PRnews.sk sa to stáva realitou“, dodáva Marcel Vašš.
Súčasťou služby PRnews.sk je aj reporting publikovania zadaných správ v médiách a podpora cez Facebook a Twitter. Klienti majú tiež možnosť pridať kompletný PRESS KIT, ktorý bude doručený novinárom zaujímajúcich o tému publikovanej tlačovej správy.