BRATISLAVA - Maloobchodný predajca spotrebnej elektroniky a domácich spotrebičov Datart v auguste končí. Od 1. septembra sa totiž spája so spoločnosťou Nay. Prečítajte si, čo to znamená pre zákazníkov Datartu, ako budú fungovať reklamácie a čo sa stane s darčekovými poukazmi Datartu.
Datart a Nay sa od 1. septembra spoja a pôsobiť budú pod spoločnou značkou Nay. Slovenský Protimonopolný úrad (PMÚ) dal ich spojeniu zelenú ešte začiatkom júna. "Od septembra sa v ktorejkoľvek predajni NAY postaráme o bezproblémové vybavenie vašich objednávok, reklamácií, ktoré sa týkajú vašich nákupov v DATARTe," informuje spoločnosť Nay. Nay tak bude mať naprieč Slovenskom 60 pobočiek.
Zákazníkov spoločnosti ubezpečujú, že všetky uložené doklady k nákupom budú najneskôr 1. 9. 2024 automaticky presunuté z Datartu do Nay. "Doklady budú stále k dispozícii na vašom účte, ktorý si budete môcť od konca augusta aktivovať na nay.sk," informujú zákazníkov. Rovnako zostanú nezmenené prihlasovacie údaje a heslá. "Ak máte účet v Datarte a ešte ste nenakupovali v Nay, nemusíte sa znovu registrovať. Koncom augusta vás e-mailom budeme informovať o možnosti prenesenia si vášho Datart účtu do Nay. Ak máte účet v oboch e-shopoch, pripravujeme pre vás možnosť spojenia účtov," približujú.
Darčekové poukážky a reklamácie
Spoločnosť Nay avizuje, že v prípade nevyužitej sumy na darčekovom poukaze ako aj jeho číslo budú automaticky prenesené. To znamená, že poukazy neprepadnú a využiť ich zákazníci budú môcť aj po 1. septembri. Nay tvrdí, že zabezpečí možnosť jednorazovo ju využiť v predajniach aj na e-shope počas celej platnosti.
Zachované má zostať aj bezstarostné vybavenie reklamácií. "Ak ste si zakúpili tovar v predajni alebo e-shope Datart a tento produkt nefunguje tak, ako má, alebo sa dokonca pokazil, reklamáciu prevezme Nay a vybaví ju čo najskôr," avizujú. Do zlúčenia značiek môžu zákazníci reklamovať alebo vrátiť tovar v sieti Datart ako doteraz. Po zlúčení značiek automaticky prevezme proces reklamácií a vrátenia tovaru Nay. "Stačí sa obrátiť na ktorúkoľvek predajňu Nay a priniesť so sebou doklad o kúpe. O procese, ako reklamovať v Nay, budete včas informovaní," informuje.
Spoja sa aj e-shopy, ako to bude s objednávkami v čase zlúčenia?
Spojenie oboch značiek bude znamenať aj spojenie e-shopov datart.sk a nay.sk. E-shop datart.sk bude 1. septembra presmerovaný na e-shop nay.sk. Ak ste mali účet na oboch eshopoch, budete si môcť tieto účty spojiť a vidieť tak kompletnú históriu vašich nákupov v oboch e-shopoch. "Ak ste boli zákazníkom len datart.sk, vaše údaje budú prenesené do e-shopu nay.sk tak, aby ste o žiadne údaje neprišli," ubezpečujú.
Ak zákazníci uskutočnia objednávky v predajniach alebo e-shope Datartu v čase zlúčenia oboch značiek, a nebudú vybavené do dátumu zlúčenia, budú automaticky prenesené do NAY a vybavené v obvyklom čase. O priebehu objednávok budú zákazníci štandardne informovaní. "Podmienky objednávok, ceny ani poskytnuté zľavy sa nemenia," uvádza Nay.