LEVICE – Na sociálnej sieti zarezonoval prípad z urgentného príjmu v Leviciach. Na prístup nemocnice sa posťažoval otec, ktorého nahnevalo dlhé čakanie. Na zverejnenom videu intenzívne plakalo len polročné dieťa a zúfala mama sa ho snažila utíšiť. Príspevok bol medzičasom už zmazaný a situáciu nemocnica objasnila.
Zúfalí rodičia prišli na urgentný príjem v Leviciach po tom, ako si ich polročné dieťa popálilo ruku. "Naša skúsenosť s urgentom Levice. Pol hodinu nechali čakať polročné dieťa s popálenou rukou. Keby som neurobil poriadok. Potom vážená recepčná išla zrazu volať, ale nikto nevie kam. Až potom sa pohli ľady. Viem, sú aj vážne situácie, ale keby tam niekoho mali nepoviem ani slovo,“ napísal vo svojom príspevku na sociálnej sieti nahnevaný otec.
Reakcia nemocnice
"V našom zariadení sú pacienti vybavovaní bezodkladne. Doba čakania na urgentnom príjme však závisí od naplnenosti ambulancie a od závažnosti zdravotného stavu pacientov,“ uviedla hovorkyňa AGEL SK Eva Peterová.
V čase príchodu sťažovateľa bola podľa hovorkyne v ambulancii urgentného príjmu poskytovaná neodkladná zdravotná starostlivosť dvom pacientom privezeným rýchlou záchrannou službou, o čom bol otec dieťaťa zdravotníckym pracovníkom informovaný a požiadaný o trpezlivosť. "Zdravotnícky personál sa jemu a poranenému dieťatku venoval bezprostredne po ošetrení pacientov, ktorí prišli do ambulancie pred ním a včas mu poskytol potrebnú zdravotnú starostlivosť,“ dodala Peterová.
Nemocnica AGEL Levice je jedna z najväčších v celom Nitrianskom samosprávnom kraji. Aktuálne prevádzkuje 19 ambulancií typu špecializovaná ambulantná starostlivosť, ambulanciu urgentného príjmu 1. typu, dve ambulancie ústavnej pohotovostnej služby (pediatria, gynekológia) a ambulantnej pohotovostnej služby (pre dospelých a pre deti a dorast ).