(Zdroj: Nový Čas)
BRATISLAVA - Prvú vlnu celoplošnej televíznej kampane zameranej na informovanie verejnosti o súvislostiach a termínoch prechodu na spoločnú menu spustí Ministerstvo financií SR a Národná banka Slovenska v piatok 7. marca, keď bude do termínu zavedenia eura v Slovenskej republike plánovaného na 1. januára 2009, ostávať presne 300 dní.
Všetky celoštátne televízne stanice budú počas najbližších dvoch týždňov v rôznych časoch počas celého dňa vysielať 40-sekundový informačný spot nazvaný Europríbeh. „Týmto prvým spotom chceme prehĺbiť povedomie verejnosti o blížiacich sa termínoch súvisiacich s prechodom na euro, upozorniť na niekoľko kľúčových tohtoročných časových míľnikov v celom procese, najmä na stanovenie konverzného kurzu, začiatok duálneho zobrazovania cien a podobne,“ vysvetlil splnomocnenec vlády SR pre zavedenie eura Igor Barát v stanovisku, ktoré dnes poskytol agentúre SITA.
Vo vysielaní verejnoprávnej STV bude mať spot aj skryté titulky pre nepočujúcich. Podľa Baráta televízny spot bude podporovať aj kampaň na vonkajších reklamných plochách v uliciach viac ako 30 slovenských miest. „Tieto nosiče (citylighty) budú podporovať a sčasti aj ďalej rozvíjať hlavné posolstvá obsiahnuté v televíznom spote,“ dodal vládny splnomocnenec.
Vo vysielaní verejnoprávnej STV bude mať spot aj skryté titulky pre nepočujúcich. Podľa Baráta televízny spot bude podporovať aj kampaň na vonkajších reklamných plochách v uliciach viac ako 30 slovenských miest. „Tieto nosiče (citylighty) budú podporovať a sčasti aj ďalej rozvíjať hlavné posolstvá obsiahnuté v televíznom spote,“ dodal vládny splnomocnenec.