BRATISLAVA - Bratislavské call-centrum prijalo v tomto roku viac ako 500 podnetov. Občania najčastejšie nahlasujú nebezpečné výtlky na ceste či upozorňujú na zanedbanú čistotu a neporiadok. Podnety môžu Bratislavčania telefonovať na číslo 02/17 100.
Dnes o tom informoval hovorca bratislavského primátora Ľubomír Andrassy. Bratislavčania v tomto roku na linku call-centra ohlásili aj poruchy verejného osvetlenia, nefungujúce semafory či chýbajúci kanálový poklop. Podľa Andrassyho pracovníci call-centra prijímajú všetky podnety od občanov, a tie, ktoré nespadajú do kompetencie hlavného mesta, posúdia a zašlú na vybavenie príslušnej mestskej časti, polícii, dopravnému podniku či príslušnej verejnej inštitúcii.
Projekt call-centra mesto oficiálne spustilo v novembri 2008, na linke od jej spustenia prijali takmer 2 500 podnetov. Telefónna linka je v 24-hodinovej prevádzke, v prípade, že operátor nemôže prijať hovor, občania môžu nechať svoj podnet na záznamníku. Ak telefonujúci v odkaze uvedie svoje telefónne číslo, pracovník centra ho kontaktuje naspäť.
Linku call-centra Bratislavčania najčastejšie využívajú počas zimných mesiacov, zaujímajú sa najviac o zimnú údržbu, zjazdnosť ciest či nahlásenie nebezpečných výtlkov. V lete sa obyvatelia zaujímajú o termíny kosenia trávy či o polievanie a kropenie verejných komunikácii a chodníkov.