Historickú sledovanosť dosiahli Črepiny, ktoré sa venovali tragédii slovenských vojakov.
Týždenný 24 hodinový trhový podiel televízie JOJ minulý týždeň (23. 1 - 29. 1. 06) dosiahol hodnotu 17 %. V týždennom priemere hlavného vysielacieho času (19.00-22.00 h.) JOJka získala 17,9 %.
Okrem stálic programovej štruktúry JOJky teda Novín, Inkognita, Športu +, kriminálok C.S.I. a VyVolených si historický rekord zaknihovali Črepiny, ktorých špeciálne vydanie venované tragédii slovenských vojakov sledovalo v pondelok 640 tisíc Slovákov starších ako 12 rokov (sledovanosť 14 %; podiel 29,6 %) a začiatok volebného roka signalizuje aj rekordný divácky záujem o diskusnú reláciu s Annou Vargovou Sedmička, v ktorej sa stretli Mikuláš Dzurinda a Vladimír Mečiar. .
Sedmičku dosiahla sledovanosť 4,5 % (205 tisíc divákov; podiel 19,2 %), čo je najviac od začiatku jej vysielania. Medziročne stúpol, v porovnaní so štvrtým týždňom roka 2005, trhový podiel TV JOJ v meraných kľúčových parametroch o 4,3 (celý deň) respektíve 4,9 percentuálneho bodu (prime-time 19.00 - 22.00 h.).
Sedmičku dosiahla sledovanosť 4,5 % (205 tisíc divákov; podiel 19,2 %), čo je najviac od začiatku jej vysielania. Medziročne stúpol, v porovnaní so štvrtým týždňom roka 2005, trhový podiel TV JOJ v meraných kľúčových parametroch o 4,3 (celý deň) respektíve 4,9 percentuálneho bodu (prime-time 19.00 - 22.00 h.).