Beyonce
PARÍŽ – Zdá sa, že kozmetická spoločnosť L´Oréal to trošku prepískla s novou reklamou na svoje výrobky. Speváčku Beyoncé Knowles totiž „prerobili“ z čokoládky na bielu kávu.
Keď tvorcovia pracovali na tejto reklamnej kampani, zrejme by im ani vo sne nenapadlo, aký ohlas tým vyvolajú. V USA totiž na šokujúcu reklamu zareagovali černošské skupiny i organizácie bojujúce proti rasizmu a diskriminácii.
Samotná speváčka sa k celej kauze nevyjadrila. Stanovisko spoločnosti L´Oréal je jasné: „Nadmieru si ceníme spoluprácu s pani Knowlesovou. Je však vylúčené, že by naša spoločnosť menila kvôli reklamnej kampani na novú farbu na vlasy svetlosť jej pleti.“
Samotná speváčka sa k celej kauze nevyjadrila. Stanovisko spoločnosti L´Oréal je jasné: „Nadmieru si ceníme spoluprácu s pani Knowlesovou. Je však vylúčené, že by naša spoločnosť menila kvôli reklamnej kampani na novú farbu na vlasy svetlosť jej pleti.“
{{ poll.title }}
{{ poll.image_description }} (Zdroj: {{ poll.image_resource }})
{{ poll.title }}
{{ poll.thanks }}
{{ question.text }}
{{ answer.text }}
{{ poll.type == 'percent' ? Number(answer.percent).toFixed(2) + '%' : answer.votes }}
{{ question.text }}
Hlasovalo: {{questions[0].votes}}
{{ poll.title }}
{{ poll.image_description }} (Zdroj: {{ poll.image_resource }})
{{ qIndex+1 }}/{{ questions.length }}
{{ question.text }}
Môžete označiť viacero odpovedí.
{{ profiles[profileEvalueated.index].name }}
Zhoda: {{ profileEvalueated.weightPercentage }}%
{{ profiles[profileEvalueated.index].image_description }} (Zdroj: {{ profiles[profileEvalueated.index].image_resource }})
×