Štvrtok21. november 2024, meniny má Elvíra, zajtra Cecília

Obchodné priestory v Bratislave? Táto adresa priláka zákazníkov s TOP kúpyschopnosťou!

Nové moderné centrum Bratislavy už teraz patrí k top adresám hlavného mesta Advertoriál Zobraziť galériu (5)
Nové moderné centrum Bratislavy už teraz patrí k top adresám hlavného mesta (Zdroj: MINT Investments)

BRATISLAVA - Miesto, kde sa sústredia tisícky nadpriemerne zarábajúcich Slovákov. Nový downtown v Bratislave je pre mnohých podnikateľov vysnívanou lokalitou, aj v tejto štvrti však záleží na konkrétnom mieste. Viete, ktoré je to naj?

Odpoveď je jednoduchá – v novom downtowne sa bude totiž nachádzať len jediný hlavný bulvár. Ten smeruje k Jurkovičovej teplárni a práve popri ňom sú obchodné priestory najviac „na rane“ a len ťažko ich bude možné prehliadnuť. Nachádzajú sa v budove Metropolisu, ktorá už čoskoro privíta prvých obyvateľov.

Tisícky zákazníkov v okolí

Táto lokalita prinesie viac ako 4 000 bytov, takže potenciál úspešného biznisu je obrovský a podnikatelia nebudú mať o zákazníkov núdzu. Architekti Metropolisu pritom už pri prvých návrhoch mysleli na pohodlie nakupujúcich.

„Architekti obchodné priestory strategicky navrhli tak, aby boli prístupné priamo z hlavnej ulice, s možnosťou parkovania hneď pred prevádzkou. To rozhodne nie je bežné. Pre zákazníkov bude jednoduchá dostupnosť či už peši, alebo autom veľká výhoda,“ zdôrazňuje Sebastien Dejanovski z developerskej spoločnosti MINT Investments, ktorá zastrešuje projekt Metropolisu.

Obchodná galéria je zhora prekrytá, takže ľudia sa môžu medzi prevádzkami pohybovať pohodlne aj počas daždivých či horúcich dní. Obchodné priestory sa nachádzajú na prvom aj druhom nadzemnom podlaží.

Zaváži aj história podnikania

Developerovi záleží na tom, aby prevádzky na hlavnom bulvári moderného downtownu spríjemnili bývanie v tejto časti mesta a ponúkali pestrú škálu služieb. Domáci aj návštevníci sa môžu už teraz tešiť na dizajnovú kaviareň, cukráreň s domácimi zákuskami, originálne talianske potraviny, nechtové štúdio aj štýlové kaderníctvo.

„Prevádzky budú zodpovedať vysokej kvalite, ktorú obyvatelia v tejto lokalite právom očakávajú. Štatisticky totiž ide o ľudí s nadštandardnou kúpyschopnosťou. Starostlivo preto zvažujeme, komu obchodné priestory predáme,“ podotýka Sebastien Dejanovski z developerskej spoločnosti MINT Investments, ktorá zastrešuje projekt Metropolisu.

Pri výbere obchodníkov zaváži nielen ich zameranie, ale aj história, skúsenosti a podnikateľský plán. V obchodnej galérii sú priestory vhodné napríklad na zubnú kliniku, štúdio estetickej medicíny, právnickú či inú kanceláriu, prípadne showroom.

Prevádzky sú v ponuke ako holopriestory, takže každý majiteľ si ich môže zariadiť podľa svojich potrieb
Zobraziť galériu (5)
Prevádzky sú v ponuke ako holopriestory, takže každý majiteľ si ich môže zariadiť podľa svojich potrieb  (Zdroj: MINT Investments)

Dve cukrárne blízko seba? V Metropolise nie

Splnenie náročných kritérií sa však podnikateľom vyplatí. Developer sa totiž v tomto prípade rozhodol podporiť ich pôsobenie v Metropolise aj nie celkom tradičným spôsobom.

Chápeme potrebu vytvoriť pre budúcich majiteľov podmienky na ich úspešné fungovanie a podnikanie v Metropolise. Preto sme sa rozhodli pre neštandardný krok – priestory nepredáme dvom prevádzkovateľom rovnakého typu. Týmto chceme pomôcť firmám v našom projekte, aby boli úspešné, a zabezpečiť, že vlastníci prevádzok sa často nemenia, čo podporí dlhodobý biznis,“ hovorí developer.

Aké priestory sú ešte v ponuke?

Vysoký štandard služieb podčiarkne aj dizajn prevádzok – veľkoformátové zasklené plochy s elegantným tónovaním v interiéri vytvoria príjemnú komornú atmosféru. Výklady aj označenia firiem budú kvôli zachovaniu estetiky jednotné.

Prevádzky sú v ponuke ako holopriestory, takže každý majiteľ si ich môže zariadiť podľa svojich potrieb. V prípade záujmu nie je problém zabezpečiť interiérového dizajnéra. Plochy majú výmery od 60 do 222 m2, pričom vybrané priestory sa dajú prepojiť podľa potrieb konkrétneho majiteľa.

Nevšedný typ dispozície ponúkajú dvojpodlažné prevádzky, ktoré sa tiahnu cez obidve poschodia. „Sú ideálne, ak chcete klientom ponúknuť unikátny zážitok z nakupovania. Prízemie viete napríklad vyhradiť predajni a druhé podlažie kancelárii. Na poschodí sa tiež môžu konať súkromné akcie, napríklad ochutnávky,“ uvádza developer.

Na výber sú takisto priestory, ktoré sa nachádzajú iba na druhom podlaží. Keďže sa do nich nevstupuje z ulice, ale cez recepciu, sú ideálne napríklad na súkromné kancelárie alebo prevádzky, ktoré sú otvorené len na objednávku.

CHCEM PODNIKAŤ V METROPOLISE

Dnes už sú v
Zobraziť galériu (5)
 (Zdroj: MINT Investments)

Advertoriál pripravený v spolupráci so spoločnosťou Herrys.

Viac o téme: MetropolisBratislavaRetail
Nahlásiť chybu

Odporúčame

Predpredaj.sk - Tu sa rodia zážitky

Predpredaj.sk - Tu sa rodia zážitky

Stream naživo

Predpredaj.sk - Tu sa rodia zážitky

Celý program

Ďalšie zo Zoznamu