Herci reklamu nakrúcali aj na veži pri Auparku. Diváci celý spot prezentujúci novú menu uvidia už v piatok v televíziách. (Zdroj: Nový Čas)
BRATISLAVA - Tvorcovia nového reklamného spotu na zavedenie eura sa inšpirovali slávnou scénou z najúspešnejšieho filmu histórie - Titanic. V nej Leonardo DiCaprio „lieta“ so svojou hereckou partnerkou Kate Winslet. Reklama sa však nakrúcala na streche novej veže pri Auparku. Herci museli prekonávať strach z výšok.
Prvým väčším projektom mediálnej eurokampane je uvedenie reklamného spotu, ktorý bude mať premiéru v slovenských televíziách už v piatok. „Je to o mladých ľuďoch, ktorí sa majú radi. Ide o taký emocionálny záber,“ opísal scénku
režisér Miloš Kohout. Celý spot je podľa neho hravý, citový a najmä imidžový. Hovorí o tom, čo bude Slovákov najbližšie mesiace čakať. „Jeho hlavným cieľom je navodiť atmosféru blížiaceho sa prechodu na euro, komunikovať očakávané kľúčové časové míľniky,“ uviedol vládny splnomocnenec pre zavedenie eura Igor Barát.