Paris Hilton (Zdroj: Famous)
BERLÍN – Milionárka Paris Hilton sa stala tvárou nemeckej značky šampanského Rich Prosecco. To sa predáva v plechovkách ako pivo či lacné víno.
Možno preto je kampaň poňatá velkolepo a Paris sa v nej objavuje aj úplne nahá, celá pokrytá zlatou farbou.
Paradoxné na celej veci je, že Paris má s alkoholom problémy a za šoférovanie pod vplyvom alkoholu si v júni odsedela viac než dvadsať dní za mrežami.
Nápoj sa zatiaľ predáva iba v Európe, na trhy v USA má preniknúť na budúci rok. Značka ponúka celkom tri druhy šampanského. Klasicý a dva druhy menej alkoholického ovocného – Royal s príchuťou jahôd a Passion s príchuťou exotického ovocia.
Nápoj sa zatiaľ predáva iba v Európe, na trhy v USA má preniknúť na budúci rok. Značka ponúka celkom tri druhy šampanského. Klasicý a dva druhy menej alkoholického ovocného – Royal s príchuťou jahôd a Passion s príchuťou exotického ovocia.