BRATISLAVA - Zdá sa, že niektoré podniky v hlavnom meste majú buď veľmi zlých administrátorov na sociálnych sieťach alebo veľký pocit istoty zo svojich zákazníkov. Niektorým z nich totiž chýba základná vlastnosť, ktorou je slušnosť a rovnako aj heslo, ktoré je tu od nepamäti, a to "náš zákazník, náš pán".
To je pripad aj Dúbravskej pivárne. Tá na svojom Facebooku zverejnila video z ohňostroja, ktorý organizovala na tretie výročie. Problém je ale v tom, že piváreň má prevádzku na sídlisku. Pod videom sa spustila vlna kritiky najmä pre to, že ohňostroj spustili po 22. hodine. Namiesto toho, aby sa piváreň slušne ospravedlnila, začala ľudí urážať.
„Že vy ste totálny dement zavretý doma a nikde inde nebol iba vo svojim byte," odpísala Denisovi. Reakcia ľudí na seba nenechala dlho čakať a viacerí pivárni napísali, že tam viac nevkročia.
Bozky nie sú žiadúce
Podobný incident sa stal aj v kaviarni Café Barista, v ktorej čašníčka napomenula dve ženy za to, že si dali pusu na líce. Kaviareň namiesto ospravedlnenia svoje správanie obhajovala tým, že „oni vedia, ako sa jeden bozk môže zvrhnúť a že sú slušná kaviareň".