BRATISLAVA - Slovenská firma, ktorá sa špecializuje na vývoj, výrobu a predaj potravín určených pre širokú verejnosť, upevnila svoju pozíciu na Slovensku aj vo svete. V roku 2017 predala až 1 000 000kg zdravých snackov na Slovensku, v Česku a v ďalších 38 krajinách sveta.
- len na Slovensku predali 300 000 kg zdravých produktov MAXSPORT
- 40% zcelosvetového predaja tvoria proteínové tyčinky – najpredávanejšia je vanilková príchuť, ktorá je nasledovaná tiež veľmi obľúbenou čokoládovou príchuťou
- predaj RoyalIceCoffee bol takmer 30 000 l, čo znamená 100000 proteínových káv
MAXSPORT svoje portfólio naštartoval proteínovou tyčinkou, ktorá je doteraz „lovebrandom“ nielen majiteľov, ale aj zákazníkov. „Naša obľúbená PROTEIN BAR je stále vo vedení. Sme radi, že sme chuťou ulahodili slovenským, českým, i zahraničným zákazníkom. Za rok 2017 sme predali až 400 000kg proteínových tyčiniek. Keď si predstavíte, že je to ako postaviť vedľa seba 80 slonov, je to neuveriteľné,“ hodnotí výsledky Peter Kulich, jeden z majiteľovfirmy MAXSPORT. „Spomedzi príchutí stále víťazí klasická vanilka a nasleduje čokoládová. Ja osobne verím, že príchuť karamel, ktorú sme uviedli koncom roka, bude hitom predajov v 2018.“
Spoločnosť si uvedomuje rast kategórie „raw“ pre spotrebiteľov, ktorí trpia potravinovými alergiami, alebo sa zameriavajú na vegetariánsku či vegánsku stravu. „Keby mi niekto v minulosti povedal, že si budem pochutnávať na tyčinke bez lepku, mlieka, pridaného cukru či čokolády, asi by som mu neveril. Dnes si na „rawkách“ pochutnávame nielen my, ale aj každý náš 10ty zákazník.“
Jedným z prekvapení v oblasti predaja zaznamenal shake z radu RoyalProteinIceCoffee. Celkovo sa ho predalo 30 000 litrov, čo v prepočte na jeden 295ml shakeznamená, že proteínová káva bola zákazníkmi100 000 krát uprednostnená pred tou klasickou.
Spoločnosť v roku 2018 avizuje aj viaceré produktové novinky a vstup do úplne novej kategórie slaných snackov. „Aj v tomto roku chceme napĺňať našu misiu, ktorou je vytvárať a vyrábať kvalitné a zároveň cenovo dostupné produkty pre každého, ktoré budú zdravšou alternatívou bežných snackov,“ uzatvára Peter Kulich.