BRATISLAVA - Relácia Inkognito patrí medzi vydarené projekty televízie Joj. Veď aj po tom, čo sa v roku 2015 po dlhej prestávke vrátila na obrazovky, sa stále môže tešiť veľkému úspechu u divákov. Posledná odvysielaná časť však fanúšikov poriadne rozzúrila a na reláciu sa okamžite spustila lavína kritiky. A reakcia Jojky? Kopla si do Markízy!
Začiatok pracovného týždňa divákom televízie Joj pravidelne spríjemňuje obľúbená relácia Inkognito. No hoci je relácia najmä o zábave, tentokrát fanúšikov viac nahnevala ako pobavila. Svedčia o tom rozzúrené reakcie, ktoré sa po pondelkovej časti objavili na sociálnej sieti Facebook. A bolo ich doslova neúrekom.
Diváci sa pustili najmä do kapely, ktorú si do relácie doniesol hudobník Marián Čekovský. Tá bola podľa nich viac na škodu ako na osoh - pôsobila vraj rušivo a odvádzala pozornosť od hlavnej podstaty relácie. „Dajte preč tú kapelu, nepočuť čo rozprávajú, ruší to náramne, lezie na nervy, relácia bola super bez kapely, čo to tu robíte za nezmyselné zmeny ? Odkedy je to hudobná relácia?“ objavilo sa v komentároch. „Otras! S tou kapelou ste to úplne zničili, divák ani nevie, že tam je hosť!“ zhodovali sa diváci.
Navyše ťažké srdce mali fanúšikovia aj na samotného Čekovského a Michala Hudáka. Tí si vraj z relácie urobili vlastnú šou. „Tá kapela je fakt omyl, Čekovský s Hudákom predtým vtipkovali a teraz mám pocit, že sa predvádzajú. Najhoršie, že to ide na úkor hádania... Hostia občas trápne pozerajú, že čo sa to tam vlastne deje. U nás Inkognito prestáva baviť,“ pridali sa ďalší otrasení diváci.
Reakcia Jojky na seba nenechala dlho čakať. Televízia sa zapojila rovno do diskusie k nespokojným komentujúcim. „Vo štvrtok napríklad kapela nebude. Nebuďte na nás takí zlí. A určite vám nechceme skaziť reláciu,“ napísali z Koliby k príspevkom. A ešte si aj kopli do konkurenčnej Markízy. „Budeme s vami v kontakte naďalej a verte, že všetky vaše názory si prečítame. Nie sme ako konkurencia, ktorá premaže celé diskusie a skryje ‚hlavu do piesku‘,“ dodala Jojka.
Podobné boje medzi televíziami pritom nie sú v mediálnom svete ničím výnimočným. Najmä Jojka s radosťou rýpe do svojho konkurenta zo Záhorskej Bystrice. Mnohí majú ešte v čerstvej pamäti reklamnú kampaň na český seriál Vinaři, pri ktorom televízna dvojka použila obrázok takmer identický s logom Búrlivého vína.
Alebo rok predtým, keď sa jojkárskemu Paneláku podarilo dosiahnuť hranicu 130 tisíc fanúšikov na Facebooku. Pri tejto príležitosti poďakovala televízia fanúšikom opäť s narážkami na konkurenciu: „Ženy ani chlapi pri takýchto úspechoch neplačú, tak si pripime s búrlivým vínom na ďalšie pekné čísla.“
{{ poll.title }}
{{ poll.title }}
{{ poll.thanks }}
{{ poll.title }}
{{ profiles[profileEvalueated.index].name }}
Zhoda: {{ profileEvalueated.weightPercentage }}%