Pondelok23. december 2024, meniny má Nadežda, Naďa, zajtra Adam, Eva

Mladík (32) parkoval v centre mesta: Pri odchode dostal účet, skoro ho z tej sumy kleplo

Manish žasol nad účtom za parkovanie Zobraziť galériu (3)
Manish žasol nad účtom za parkovanie (Zdroj: profimedia.sk)

LONDÝN - Mladík z Veľkej Británie sa posťažoval po tom, ako dostal účet za parkovné dosahujúce niekoľko tisíc libier. Službu pritom využíval len niekoľko hodín, čiže zjavne išlo o nejakého škriatka, ktorý sa s ním takto nepekne zahral. Prevádzkovateľ parkoviska priznal chybu.

Softvérový inžinier Manish Wadhwani nedávno zobral svoju rodinu do Londýna na festival Winter Wonderland. Vopred si zajednal miesto na parkovisku v centre meste na námestí Portman Square neďaleko Hyde Parku za päť libier na deň. Keď len po piatich hodinách odtiaľ odchádzal, ostal v šoku. Automat mu totiž vydal účtenku na ohromujúcich 3731 libier (5300 eur). To znamená, že privilégium parkovať v jednej z najrušnejších londýnskych štvrtí ho stálo zhruba 12 libier (17 eur) na minútu.

Mladík (32) parkoval v
Zobraziť galériu (3)
 (Zdroj: profimedia.sk)

 

V Taliansku si objednal obyčajnú pizzu: Neuveríte, čo mu v reštaurácii naúčtovali

"Úplne som onemel, nevedel som, čo mám na to povedať. Nikdy predtým som nič podobné nevidel ani nezažil. Bol to najdrahší vianočný výlet vôbec," skonštatoval tridsaťdvaročný Manish. Podľa neho došlo k strašnému omylu. Tvrdí, že počítač v dôsledku nejakého technického skratu nezaznamenal jeho odchod z parkoviska, keď tam bol ešte v auguste. V dôsledku toho si automat myslel, že tam parkoval 93 dní v kuse. "Bol som tam 23. augusta a pamätám sa, že som mal problém pri opúšťaní parkoviska. Musel prísť asistent, ktorý ručne nadvihol rampu a pustil ma von. Automat očividne neregistroval, že som odišiel," vysvetlil.

Mladík (32) parkoval v
Zobraziť galériu (3)
 (Zdroj: profimedia.sk)

Hovorca spoločnosti National Car Parks (NCP), ktorá parkovisko prevádzkuje, uviedol, že prípad už vyšetruje. Zároveň prisľúbil, že Wadhwanimu vrátia peniaze späť. "Zistili sme, že zákazník u nás parkoval už v auguste, pričom pri odchode z parkoviska nepoužil kartu, ktorú dostal pri príchode. Automat si preto myslel, ze odtiaľ vôbec neodišiel. Veľmi sa mu za to ospravedlňujeme a peniaze mu, samozrejme, vrátime," dodal.

Viac o téme: ParkovanieParkoviskoLondýnParkovné
Nahlásiť chybu

Odporúčame

Predpredaj.sk - Tu sa rodia zážitky

Predpredaj.sk - Tu sa rodia zážitky

Stream naživo

Predpredaj.sk - Tu sa rodia zážitky

Celý program

Ďalšie zo Zoznamu